Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mycket vind i stockholm nu för tiden…

• ola_p

Medlem
    12 oktober, 2007 vid 13:38

Riktigt så mycket tycker jag nog inte det blåst även om det gungar en del i träden på iraks ambassad.

• kamaaina

Medlem
    12 oktober, 2007 vid 14:47

Jobbar du på Iraks Ambassad?

• ola_p

Medlem
    12 oktober, 2007 vid 16:16

Nae, men jag bor bredvid och har utsikt över gården som hör till Iraks ambassad.

• philippos

Medlem
    12 oktober, 2007 vid 18:12

Visst, visst Ola. Säg som det är. Du tyckte att det kändes sunkit att bara vara en simpel surfare på västkusten och ville testa på livet som brat nu när du flyttat till huvudstaden. Inget annat än Östermalm och diplomatstaden dög för dig men din plånbok sa något annat och tillslut lyckades du få hyra städskrubben på Iraks ambassad till en billig peng via mysko kontakt…

Ser ni någon person med Goya-prylar och Iraks flagga i toppen av masten så är det Ola som knäcker extra.

• ola_p

Medlem
    12 oktober, 2007 vid 19:09

Huvet på spiken. 😀

Kanske skulle ta å försöka plocka ner flaggan som hänger ovanför deras port och sätta upp i sitt segel. Synd att dom har så gott om övervakningskameror bara.

Fast skall man vara petig så föredrar jag nog söder framför östermalm…

• frippe75

Medlem
    12 oktober, 2007 vid 19:15

@Ola_P 421663 wrote:

Huvet på spiken. 😀

Kanske skulle ta å försöka plocka ner flaggan som hänger ovanför deras port och sätta upp i sitt segel. Synd att dom har så gott om övervakningskameror bara.

Fast skall man vara petig så föredrar jag nog söder framför östermalm…

Iraks ambassad på dagarna och Marocko på “semestern”.
    Skaffat skägg…. och inte var det ofta man såg dig på vattnet nu när jag tänker efter ….

Gissa yrket?? 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mycket vind i stockholm nu för tiden…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.