Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Mynningen i morgon?

• annasofia

Medlem
    12 oktober, 2008 vid 17:38
    Larssa;507530 wrote:
    Har du inte dragit uppåt så slå mig en pling så kan vi köra landboard här hemma

Blev d nån landboarding idag el? Gick förbi Örby ängar vid 2-tiden men såg ingen, visst är det där ni kör?

• larssa

Medlem
    12 oktober, 2008 vid 19:00

Japp det är på Örby vi kör, men jag hade ingen att köra med så det blev inget. Du får hänga på nån dag om du vill.

• hbgkitare

Medlem
    12 oktober, 2008 vid 20:19

Japp, det blev en tur till mamma istället för att hjälpa till med lite el och dator.
    Får väl se om det kan bli lite kört efter jobbet istället i veckan!

• annasofia

Medlem
    12 oktober, 2008 vid 20:38
    Larssa;507613 wrote:
    Japp det är på Örby vi kör, men jag hade ingen att köra med så det blev inget. Du får hänga på nån dag om du vill.

Tråkigt, va ju en riktigt skön dag. Är lite sugen på att testa, känns bara som att marken kan va rätt hård att slå sig på…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Mynningen i morgon?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.