Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing mystic crossfire DL

• joth

Medlem
    4 september, 2008 vid 11:27

@BUDDA 496715 wrote:

Någon som har någon erfarenhet av dessa.
    Skulle vilja ha lite info!
    MVH Daniel

Jag har en Mystic Venom och är nöjd med den. Smidig och varm. Crossfire skall vara ännu smidigare, varmare och lite snyggare.

Men tänk på att Dubbelneopren blir kallare och inte alltid lika tätt som enkelneopren. Förvisso mer slitstarkt.

http://www.ontopsports.com har mer info

• gnutten

Medlem
    4 september, 2008 vid 14:01

Jag har Crossfiren i enkelneo. Varm och skön. Sitter slimat på, men mjuk så det känns bra. Kvaliten är hög tycker jag.

Skaffade den i våras, då var det lite kallare i vattnet. Funkade finfint. Nu under sommaren är det svårt att säga något om värmen. Det är ju så varmt i vattnet… 🙂 eller är det kanske dräkten???

Lite meckig att komma ur, men man vänjer sig. Enda nackdelen hitills är att snoddarna till benen är lösa, sitter inte fastsydda i dräkten. Hålls bara på plats med karborre, och kan lätt glömmas hemma.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing mystic crossfire DL

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.