Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Mystic Dragon Shield Waist
-
Mystic Dragon Shield Waist
Publicerad av mjersen på 27 december, 2004 vid 15:25nån som har någon erfarenhet av märket?? hur är kvaliteten i så fall??
brickan svarade 20 år, 2 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Jag har en och är mycket nöjd.
Skillnaden mellan den och Dark Rider är inte stor.
Köp bara inte för stor jag har M och är 188 lång 90kg och den passar perfa. -
men om en M passar på 188 o 90kg, så borde ju S vara för stor för mig som är 173 och väger 70kg?? o S e ju den minsta stl..
-
Stämmer nog men jag tror du kan även ha en m.
När jag köpte min av Huber sa han du ska ha en M.
Jag sa att jag alltid har XL då frågade huber om jag såg mina fötter när jag stod upp rak.
Svaret blev ju ja och då skulle jag ha en M.
Huber kan man alltid lite på och han tyckte jag skulle ha en Dragon Shield waist om jag inte ville satsa på en Dark Rider. -
ok.. som det ser ut nu så står det mellan en mystic dragon och cabrinha..
-
har kollat på cabrinhas men den verka klyddig att ta av och på….
-
Köp Darkrider!! Du blir inte besviken, jag har en s och jag är 176, 71kg passar perfa!
-
I allt det här vilken storleks snack så ska ni veta att det är skilnade på storlekarna mellan 2003 och 2004 års modeller. 2003 var stora storlekar medans 2004 är mer normala hur 2005:0rna är vet jag inte. Men hur svårt kan det vara prova innan.
-
Till saken hör att min är 2003 glömde nog säga detta.
Om jag fick välja mellan darkrider dragonshield och cabrina blir det dark rider och andra plats dragonshield.
Det är ingen slump att många kör på Mystic selar.
I ryggplattan finns tex material som liknar det som finns i tempurmadrasser och formar sig som gjutet.
Logga in för att svara.