Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mystic Venom Steamer

• Mystic Venom Steamer

Publicerad av snaffe på 9 april, 2009 vid 04:47

Någon som känner till denna dräkt, Mystic Venom Steamer. Är den bra till vindsurfing, hört någon som fick lätt kramp i underarmarna då den satt för tajt i armarna. Har inte tillfälle att prova dräkten innan köp så det är lite av en chansning.

joth svarade 15 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • snuffe

Medlem
    9 april, 2009 vid 06:57

Jag har en och är mycket nöjd. Varm o go så det räcker. Har inte haft några problem med kramp i armarna. Beror antagligen på att jag inte direkt har några Karl-Alfred armar att stoppa i våtdräkten.

• joth

Medlem
    9 april, 2009 vid 06:59

Jag har en Venom från -07 som jag är mycket nöjd med. Har inga problem med underarmarna i den dräkten. Har polare som också har likadana och tror inte att dom heller har problemet med underarmar.

Men visst vi har inga underarmar som Kalle Alfred…

Tycker den är smidig och man rör sig lätt i den.

*Edit* *Haha* en som han före med Kalle A … 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Mystic Venom Steamer

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.