Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Mystic VS Liquid Force sele

• acemattias

Medlem
    8 april, 2011 vid 23:20

Kor LF luxury.
    Den ar valgjord/bra kvalitet, den ar lite stel jamfort med warriorselen hag hadde tidigare men ar smalare sa det stor mig inte.
    Den greppar inte sa bra mot kroppen/vatdrakten, vilket kan vara bra eller daligt, det ar bra att kroken glider latt at sidan och tillbaka om man tex kor vagbrada och mycket toeside, annars kan det vara lite irriterande att selen glider upp, fast den ar saklart latt att dra ned igen.

• johanw

Medlem
    9 april, 2011 vid 06:05

jag kör mysticen nu och körde compselen innan.. båda är helt grymma!! bästa selarna där e.. mysticen är mjukare och smidigare är nog största skillnaden.. du kan testa mina

• larappa

Medlem
    9 april, 2011 vid 06:14

Du kan testa min LF comp sele, den är precis som ace beskriver LF luxury selen. Lite stelare och glider gärna runt på kroppen.

• mjersen

Medlem
    9 april, 2011 vid 06:57

du kommer bli nöjd oavsett vilken du väljer.! personligen föredrar jag spännet på LF selarna.

• joakim_l

Medlem
    9 april, 2011 vid 08:28

Ok, tack för snabbt svar folks!

Testar gärna selarna JohanW och Larappa, next time i Habo.

• skotten

Medlem
    10 april, 2011 vid 21:48

hmm, the shadow is not really the best of the Mystic range tbh, so I think the LF will outshine it, but there are other mystic harnesses to try of course! : )

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Mystic VS Liquid Force sele

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.