Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon Gbg:are som vill köra Måndag?

• rusiak

Medlem
    22 maj, 2006 vid 19:24

kan de bli repris på den grymma dagen i september förra året? Johan hade fet-tryck i en 4a om jag inte minns helt fel 🙂

• nic

Medlem
    22 maj, 2006 vid 19:52
    rusiak wrote:
    kan de bli repris på den grymma dagen i september förra året? Johan hade fet-tryck i en 4a om jag inte minns helt fel 🙂

Jag kommer. Filip delar bensin med mig 🙂
    Kommer bli epic. Är nere runt 1700.

nic

• mat

Medlem
    22 maj, 2006 vid 19:53

e med 🙂

/Mat

• baner

Medlem
    22 maj, 2006 vid 21:53

Samma här, Lite väl mycket “nästan” surfing nu… Men nu verkar det bli blåsa av 🙂

• nn4an_mike

Medlem
    22 maj, 2006 vid 23:09

Jag skulle stuckit ut idag, glad i hågen studsade jag ner till bilen med glada små skutt, bara för att upptäcka att nåt pundar-as inte hört talas om att alla bilar byggda efter 1990-talet har något som kallas Immobiliser, och som under natten tydligen gjort sitt bästa för att försöka åka iväg med min surfmobil utan tillstånd…. 🙁 🙁
    Förövaren var dock väldigt duktig på att ha sönder grejjer, så nu får man bråka med försäkringsbolag, och vänta på ny låskolv och plåtreparation de närmaste 3-5 veckorna. Halvförsäkringen gör tydligen att bolaget inte står för hyrbil under tiden utan bil heller, så jag behöver oxå samåka med folk den närmaste månaden.

ha det gott.

• rusiak

Medlem
    23 maj, 2006 vid 03:58

Prognosen håller sig

“Tisdag eftermiddag: Syd vridande till väst, 11-15 m/s och ökande till 18-22 m/s”

Fn va gytt…hoppas att de inte blir för mkt regn baraaa!!

//alex

• nic

Medlem
    23 maj, 2006 vid 04:23
    rusiak wrote:
    Prognosen håller sig

“Tisdag eftermiddag: Syd vridande till väst, 11-15 m/s och ökande till 18-22 m/s”

Fn va gytt…hoppas att de inte blir för mkt regn baraaa!!

//alex

Verkar inte komma något regn efter 1700 i alla fall. DMI ser bra ut med 🙂

nic

PS: synd på surfmobilen, micke 🙁

• baner

Medlem
    23 maj, 2006 vid 06:47

Hallå !! 14-17 m/s Blir nog onödigt bra drag i min Vegas06 14….Får koppla i boardbagen i linorna i stället… Har beställt en Waroo9:a som förmodligen ligger o skakar på en lastbil någonstans. Den hade varit schyst o ha nu….

• nic

Medlem
    23 maj, 2006 vid 06:55
    Banér wrote:
    Hallå !! 14-17 m/s Blir nog onödigt bra drag i min Vegas06 14….Får koppla i boardbagen i linorna i stället… Har beställt en Waroo9:a som förmodligen ligger o skakar på en lastbil någonstans. Den hade varit schyst o ha nu….

Den blir kul att testa med 🙂 hoppas den kommer snart för det ser ut att bli några blåsiga dagar…

nic

• pjoter

Medlem
    23 maj, 2006 vid 07:59
    NN4AN_Mike wrote:
    Jag skulle stuckit ut idag, glad i hågen studsade jag ner till bilen med glada små skutt, bara för att upptäcka att nåt pundar-as inte hört talas om att alla bilar byggda efter 1990-talet har något som kallas Immobiliser, och som under natten tydligen gjort sitt bästa för att försöka åka iväg med min surfmobil utan tillstånd…. 🙁 🙁
    Förövaren var dock väldigt duktig på att ha sönder grejjer, så nu får man bråka med försäkringsbolag, och vänta på ny låskolv och plåtreparation de närmaste 3-5 veckorna. Halvförsäkringen gör tydligen att bolaget inte står för hyrbil under tiden utan bil heller, så jag behöver oxå samåka med folk den närmaste månaden.

ha det gott.

trist!! 🙁

men då kan du ju istället för att köa i götet förse oss här med ännu fler små historier. 🙂

• sanna

Medlem
    23 maj, 2006 vid 08:32

vart drar alla då, Läjet? Jag vill dra NU.

• roland

Medlem
    23 maj, 2006 vid 11:39

Vart e alla? ska någon ut nu?

• danielsan

Medlem
    23 maj, 2006 vid 11:59

Någon som har en plats över efter 1530 så vore det underbart om man kunde få haka på… bir vid Ullevi…

Daniel 0707224123

• nic

Medlem
    23 maj, 2006 vid 13:54

Verkar vara för västligt för lejet, blir apelviken antagligen

nic

• mat

Medlem
    23 maj, 2006 vid 13:59

Jag tror inte det! Blir perfekt våg vid pyren i Lejet! V fungerar bra i Lejet! Nästan rak onshore i Apel 🙁

/Mat

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon Gbg:are som vill köra Måndag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.