Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing NÅGON HITTAT NYCKLAR I HABO ?

• anonym-anvandare

Medlem
    24 maj, 2004 vid 20:26

fean teddy, nu får du sova i cyckelskjulet…

• skejtar_henke

Medlem
    24 maj, 2004 vid 21:59

Tyvärr ted. Hoppas du hittar dom. Kan du inte ta hjälp av hunden och nosa upp dom.. Hoppas dom dyker upp… Henke

• niklas82

Medlem
    24 maj, 2004 vid 22:23

synd att saida dog.. annars hade vi kiteare ringt henne hela tiden

• teda

Medlem
    25 maj, 2004 vid 09:12

Nyklarna har nu återfunnit sin husse, o ja kan flytta in från cykelskjulet *puh* … hittade dem på stranden i Habo .. tongue.gif

• villjam

Medlem
    25 maj, 2004 vid 10:55

Saida var moster till en tjej som gick i min klass i högstadiet. Moa heter hon.. Kanske har en släng av den förmågan (såg ut så i alla fall).. ska jag ringa henne? wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    25 maj, 2004 vid 14:22

Jag ahr hittat många nycklar i rågelunf därimot

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing NÅGON HITTAT NYCKLAR I HABO ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.