Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Någon som är sugen på extra resenär??

• Någon som är sugen på extra resenär??

Publicerad av anonym-anvandare på 19 april, 2003 vid 09:42

Hej. jag är ledig från 11 juni till 7 juli. någon som ska åka någonstanns under den här tiden och är villig att ta me en ung gla surfare som är sugen på vind? är me på allt utom jaws smirk.gif. delar självklart alla kostnader. självklart smidigast om det är någon från gbg men det är absolut inget krav. (är duktig på att åka komunalt). mejla eller ring om intresse finns.

Mejl: nougat87@hotmail.com
    Hem tel: 031-690483
    Mob tel: 070-4882665

Mvh Niklas

anonym-anvandare svarade 21 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • dodgecurve

Medlem
    19 april, 2003 vid 19:02

Tjena smile.gif Jag drar i början av juni till Tarifa å en sväng till Marocko men är än så länge själv. Fast jag hade tänkt att stanna lite längre än 1 månad så smöra lite för din chef! wink.gif
    Jag bor ett par mil utanför gbg så du slipper i så fall komunaltrafiken wink.gif
    Ska köra ner med min LT35:a som jag håller på att inreda för fullt.
    Jag slår dig en pling så kommer jag in till gbg så tar vi en grogg wink.gif

Anders
    0736-278890
    andli625@student.liu.se

• anonym-anvandare

Medlem
    20 april, 2003 vid 00:00

Hej. hur länge hade du tänkt stanna? kan nog tyvärr bara dra på de en vecka isåfall. jag är alltså isåfall ledig mellan 11 juni och 13 juli. vill bara förvarna dig om att när jag skrev ung så mena ja 15 år. (snart 16 smirk.gif) får se om jag kan få ledigt en längre tid om du fortfarande e på.

Mvh Niklas.

• dodgecurve

Medlem
    20 april, 2003 vid 10:53

åfan, då har du me andra ord inte körkort frown.gif Det kanske inte e läge att dra ner till Tarifa då… men om ett par år så cool.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    22 april, 2003 vid 19:28

aja. lite väl lång tid endå tror ja. ingen som ska åka under lite kortare tid?? man vill ju ha vind nu till
    sommarn smirk.gif

Ha de bra // Niklas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Någon som är sugen på extra resenär??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.