Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som handlat på Lonasport?

• lima-ko

Medlem
    31 juli, 2010 vid 19:29

Det där med linorna tänker jag är väldigt personligt.
    Jag tycker helt tvärtom, att Slingshots linor känns mycket mer hållbara än många andra som har supertunna linor, och att den lite styva känslan gör de mycket enklare att reda ut.

• acemattias

Medlem
    31 juli, 2010 vid 20:15

En försäljare jag var i kontakt med rekomenderade inte slingshotbommen med dess tjocka linor till drakar av andra märken eftersom det större luftmotståndet i tjocka linor kan påverka vissa drakar negativt.

• kitetarzan

Medlem
    31 juli, 2010 vid 20:40

Hej, hur stor boardshorts kan man ha utanpa torrdrakten utan att vissa drakar paverkas..?
    (Bara nyfiken.)
    ……………………………….ah ah ah ah…………………………………….. fan jag dor………………………………………………..

Vi har en Ion 4 som betedde sig som skit tills jag smallde pa mina gamla FETA STYVA advacelinor… da loopade skrapet snabbare an en SL-buss lamnar hallplaten i uppforsbacke och bakhalt… (tidig 10.5 med linor jag kan stracka varje dag om jag vill).

Forovrigt har jag ingenting att tillfora i traden… ursakta…

• jagkallaspiotrellerpete

Medlem
    31 juli, 2010 vid 21:34
    acemattias;623410 wrote:
    en försäljare jag var i kontakt med rekomenderade inte slingshotbommen med dess tjocka linor till drakar av andra märken eftersom det större luftmotståndet i tjocka linor kan påverka vissa drakar negativt.

thats some fat lines n*g*ah!

• larssa

Medlem
    1 augusti, 2010 vid 12:20

Jag kör med trådlöst

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som handlat på Lonasport?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.