Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Någon som handlat på Lonasport?
-
Det där med linorna tänker jag är väldigt personligt.
Jag tycker helt tvärtom, att Slingshots linor känns mycket mer hållbara än många andra som har supertunna linor, och att den lite styva känslan gör de mycket enklare att reda ut. -
En försäljare jag var i kontakt med rekomenderade inte slingshotbommen med dess tjocka linor till drakar av andra märken eftersom det större luftmotståndet i tjocka linor kan påverka vissa drakar negativt.
-
Hej, hur stor boardshorts kan man ha utanpa torrdrakten utan att vissa drakar paverkas..?
(Bara nyfiken.)
……………………………….ah ah ah ah…………………………………….. fan jag dor………………………………………………..Vi har en Ion 4 som betedde sig som skit tills jag smallde pa mina gamla FETA STYVA advacelinor… da loopade skrapet snabbare an en SL-buss lamnar hallplaten i uppforsbacke och bakhalt… (tidig 10.5 med linor jag kan stracka varje dag om jag vill).
Forovrigt har jag ingenting att tillfora i traden… ursakta…
-
acemattias;623410 wrote:en försäljare jag var i kontakt med rekomenderade inte slingshotbommen med dess tjocka linor till drakar av andra märken eftersom det större luftmotståndet i tjocka linor kan påverka vissa drakar negativt.
thats some fat lines n*g*ah!
Logga in för att svara.