Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon som har Båtvädret + som kan kolla sthlm ons

• Någon som har Båtvädret + som kan kolla sthlm ons

Publicerad av slim_jim på 12 juli, 2005 vid 14:02

Både SMHI Båtvädret och Foreca säger att det kan bli lite vind (typ 5-9 m/s) imorgon onsdag i Sthlm, någon som har Båtvädret Plus som kan bekräfta/dementera dessa uppgifter

Vill så gärna surfa nu crazy.gif, en liten planing räcker smile.gif

dr-masse svarade 19 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • vind

Medlem
    12 juli, 2005 vid 14:11

Båtvädret plus har Nord 11,7 kl 19 00 på Väddö. Men det är ju långt dit ännu. Och bara små snabba fronter, kan väl bli vad som helst. I övrigt har jag inte kollat. Har just börjat med plussen. Får vara värt det – så dyr som soppan blitt, tjänar man ju in ett abonnemang på en bomkörning. Ser väl rätt bra ut till upplägget även om Gotland runt prognosen i mitt tycke var bättre.

• slim_jim

Medlem
    12 juli, 2005 vid 14:29

Nordligt ? Båtvädret och Foreca siar om SV …

Ehh ?

• dr-masse

Medlem
    12 juli, 2005 vid 14:50

Vrider mot nord på kvällen, verkar det som.

Surfa På! (ja, ja, snart i alla fall hoppas jag)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon som har Båtvädret + som kan kolla sthlm ons

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.