Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Någon som har eller har testat en Best-kite??
-
Någon som har eller har testat en Best-kite??
Publicerad av rocco på 9 oktober, 2004 vid 19:16Någon som har testat en Best-kite? Nemesis och yarga är dom som jag vet finns men hur är dom i kvaliten så. nån som har erfarenhet av dem??
zoolander svarade 20 år, 5 månader sedan 12 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
köp typ EHsitället de e de fetatste mitessen där..é.. mmmde efetast hmmm typ tio år förebest elelr typoett…smek..
-
Best som företag suger e min o luddes erfarenhet, kitarna vet vi inget om.
Patrik borde inte ludde få en varning för att han e helt värdelös på att skriva? Eller specialundervisning vaffal!
-
Nej absolut inte! Det är väl att även dom som har lite svårt för att stava vill skriva här så det inte bara blir en massa besservisserbokmalar som tar över här. Steffo är till för alla oavsätt kunskaper.
-
ludde, lägg ner ditt EH-snack. bara för att den fete lurat på dig en av sina gamla lasor betyder inte de att dom e bra.
-
Nä dom e skitkassa! Mycket sämre än slingshot…Synd att killen inte får ett vettgt svar på den här tråden. Steffo i ett nötskal…
-
Tycker det är ganska vettigt att varna för deras administration. Som sagt den suger!
-
tack patrik .. det va nog inte meningen att skriva sådär kommer ente ens ihåg att jag skrev det men skitsamma.
-
vi får nog jämföra de där slingshot me EH tycker jag,.. fast jag tror nog att best e bättre än slingshot..
-
det e ju nästan samma drake jag kan inte se non skillnad på EH o best attså e den hufsad
-
Slingshit eller SS e ju förkortning för SuperSkit
EH står för Extremt Hett, capisché(ja ni fattar!!)? -
kan bero på att Eric Hertsen har konstruerat båda.
Svar till:
det e ju nästan samma drake jag kan inte se non skillnad på EH o best attså e den hufsad
[/ QUOTE ]
-
men vilken lägger man ner störst möda i? sin egen eller nån spydig florida brat som skiter pengar?
Logga in för att svara.