Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing någon som har en chiken loop till JN?

• någon som har en chiken loop till JN?

Publicerad av anders-2 på 30 maj, 2007 vid 19:36

Blev av med chiken loop öglan på min JN primadonna 16m2 kite i går i LA! fråga mig inte hur stog helt plötsligt med baren i händerna 🙂
    inte något ideal läge för en nybörjare (3 gången man är ute..) kom åt relase systemet o tappade den, trode jag hade låst fast den i kroken men tydligen inte!

Någon som har någon sådan till salu? alt. hela bommen så man kan komma ut på vattnet igen!

mvh /anders

skotten svarade 17 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • bohm

Medlem
    30 maj, 2007 vid 20:21

Det går att använda i princip vilket märke som hellst på chicken loopen. Måste inte vara JN.

• skotten

Medlem
    30 maj, 2007 vid 21:33

I will get mike blomvall to hook you up with a bar, he has loads lying around.

PM me so I dont forget, he is back in a week.

Skotten

• anders-2

Medlem
    31 maj, 2007 vid 05:18

Det är det som är inringat som saknas!

• rusiak

Medlem
    31 maj, 2007 vid 06:05

FYI

Ligger en sådan bom på köp o sälj.

• anders-2

Medlem
    31 maj, 2007 vid 06:13

jo jag har sett det, försökte ringa igår gick inte att komma fram, skall testa igen.
    Tänkte höra om det fanns några fler alternativ

• neven

Medlem
    31 maj, 2007 vid 06:25

Annars kan man testa hos JN direkt också. De är väldigt hjälpsamma.

• skanepaul

Medlem
    31 maj, 2007 vid 06:37

Fan, slängde just den biten av en sådan bom förra veckan, men hade jag varit som dig så hade jag bytt till annan enklare CL på den bommen, den är ju bara för meckig, själv bytte jag till Naish stora CL så får man en nice clean bom.

• skotten

Medlem
    31 maj, 2007 vid 11:30

Just spoke to Mike B. He has a couple of booms at home but none spare, so he will sell you one, but at the price it costs him to buy another. 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing någon som har en chiken loop till JN?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.