Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Någon som har en Falcon F1 26 cm till salu?

• Någon som har en Falcon F1 26 cm till salu?

Publicerad av tobhed på 7 maj, 2010 vid 09:01

Körde sönder min Falcon F1 26 cm igår i Klagshamn. Har beställlt nya men då Dennis måste göra nya så tar det minst 1 vecka innan jag får dem, mao efter tävlingen på Öland. Är det någon som antingen vill låna ut/hyra ut/sälja en Falcon F1 26 cm till mig så höra gärna av er.
    Jag har storlekarna 22, 24, 28 & 30 så det är endast 26 jag är intresserad av

swe117 svarade 14 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • swe117

Medlem
    7 maj, 2010 vid 09:13

😉 Det kan vi väl lösa.

/ Uffe

tobhed;610404 wrote:
    Körde sönder min Falcon F1 26 cm igår i Klagshamn. Har beställlt nya då dennis måste göra nya så tar det minst 1 vecka innan jag får dem, mao efter tävlingen på Öland. Är det någon som antingen vill låna ut/hyra ut/sälja en Falcon F1 26 cm till mig så höra gärna av er.
    Jag har storlekarna 22, 24, 28 & 30 så det är endast 26 jag är intresserad av
  • tobhed

Medlem
    7 maj, 2010 vid 11:20

jag kommer inte släppa förbi dig, trots att jag får låna din fena – bara så du vet…

• hankloose

Medlem
    7 maj, 2010 vid 12:27

Trodde du visste va stenarna låg i Klagis….

• swe117

Medlem
    9 maj, 2010 vid 10:02
    Hankloose;610440 wrote:
    Trodde du visste va stenarna låg i Klagis….

Haha.. Nu vet han:grin:

Tobhed… Skulle aldrig våga att köra om dig:wink:

/ Uffe

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Någon som har en Falcon F1 26 cm till salu?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.