Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Någon som har en sån här?
-
Någon som har en sån här?
Publicerad av davids på 9 september, 2004 vid 12:52Någon som har en sån här bit på en bom och vill sälja till mig? Altså en hel version av den, inet söndrig som denna. Ska helst vara Takoon, men nöjer mig med andra också i nödfall..
_dave svarade 20 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
I’ve got one, never used.
Grey spectra line and the same release mechanism as in your picture. Comes from a 2003 Peter Lynn carbon bar. (I think these are all made in the same place in China)If you are interested I can take a picture.
Dave
-
Svar till:
I’ve got one, never used.
Grey spectra line and the same release mechanism as in your picture. Comes from a 2003 Peter Lynn carbon bar. (I think these are all made in the same place in China)If you are interested I can take a picture.
Dave
[/ QUOTE ]
Please do and post it here or mail me on davids@kiteboard.com
-
Jag har nya såna (från Ozone) för 375 kronor.
Skickar en sån mot postförskott om du vill.nic
-
Vi har inne grejer till OR, och det bör nog fungera för dig också, den är Punshout förberedd men det behöver man inte använda om man inte vill. Vi har grejerna i lager och kan skicka ASAP
-
Om Anna kan fixa original Takoon tar jag hellre det. Hur mycket ska du ha annars för en OR?
-
Borttagen användare
Borttagen användare11 september, 2004 vid 23:09vill du lägga upp en tydlig bild på delen jag är lite intresserad med
HVH
-
Borttagen användare
Borttagen användare12 september, 2004 vid 20:07Jag kan inte se den är det bara jag eller har andra samma prob?
Logga in för att svara.