Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som har lite fet film?

• nic

Medlem
    9 december, 2006 vid 23:00

@metallifredd 353667 wrote:

Läckert. I denna film syns det verkligen att skidor ser helt gejjj ut jämfört snowboard. vart fan e snön !!! vart skall man åka i mellandagarna för att få lite snökiting? Noen som vet?

Vidda Fredd, vidda…

nic

• orvar

Medlem
    10 december, 2006 vid 09:14

@Gurra_g 353574 wrote:

Tackar!
    Imorgon blir det surf:-)

Såg bilderna. Synd att man inte kunde va med!!! Jag har har lite ledigt i veckan. Vilka dagar kan du köra. Det verkar ju va gott mos nästan hela veckan ju. Kolla Torsdag/Fredag!

/Oskar

• the-champ

Medlem
    10 december, 2006 vid 10:56

@Orvar 353728 wrote:

Såg bilderna. Synd att man inte kunde va med!!! Jag har har lite ledigt i veckan. Vilka dagar kan du köra. Det verkar ju va gott mos nästan hela veckan ju. Kolla Torsdag/Fredag!

/Oskar

Har nyss lagt till 4 bilder till.
    Owe A

• gurra_g

Medlem
    10 december, 2006 vid 11:21

@Orvar 353728 wrote:

/Oskar

Jag siktar på o köra måndag, tors och fredag i veckan om prog håller i sig…
    I morgon ser det grymt ut!
    Fungerar Hånö i s-ssv? Kan bli fina vågor i morgon…
    Annars blir det Horn…

• gurra_g

Medlem
    10 december, 2006 vid 11:26

@The Champ 353743 wrote:

Har nyss lagt till 4 bilder till.
    Owe A

Nice nice!

• gurra_g

Medlem
    10 december, 2006 vid 11:37

@metallifredd 353667 wrote:

Läckert. I denna film syns det verkligen att skidor ser helt gejjj ut jämfört snowboard.

Word (tio tecken)

• orvar

Medlem
    10 december, 2006 vid 18:01

@Gurra_g 353753 wrote:

Jag siktar på o köra måndag, tors och fredag i veckan om prog håller i sig…
    I morgon ser det grymt ut!
    Fungerar Hånö i s-ssv? Kan bli fina vågor i morgon…
    Annars blir det Horn…

Det behövs nog kuling+ om det skall bli waves där. Kan vara värt ett försök iallafall kanske. Var det lika byigt i Horn i går som när vi var där sist. Annars kan vi kanske köra vid tallarn. Där blir det knappt några vågor alls men det är ganska jämn vind och långgrunt. Närmare också. Inte säkert att vägen fortfarande är öppen…
    Blir vi fler?

Tjusiga bilder förresten, Owe! Jag kommer och köper din Cd-skiva snart. Är bilderna med???
    /Oskar

• the-champ

Medlem
    10 december, 2006 vid 18:11

@Orvar 353822 wrote:

Det behövs nog kuling+ om det skall bli waves där. Kan vara värt ett försök iallafall kanske. Var det lika byigt i Horn i går som när vi var där sist. Annars kan vi kanske köra vid tallarn. Där blir det knappt några vågor alls men det är ganska jämn vind och långgrunt. Närmare också. Inte säkert att vägen fortfarande är öppen…
    Blir vi fler?

Tjusiga bilder förresten, Owe! Jag kommer och köper din Cd-skiva snart. Är bilderna med???
    /Oskar

Inga bilder med och det är en DVDfilm på ca 17 min,lite gammalt och lite nytt och priset ärrrr….gratis.

• gurra_g

Medlem
    10 december, 2006 vid 18:17

Enligt smhi ska de vara mellan 14-19ms imorgon;-)
    Det var som sisst vid horn igår inte byigt men de kom i stråk en stund med bra tryck o sen en stund med kasst tryck…

Om det är sv i morgon så fungerar ju Glan som bäst… men blir det mer på syd så e det inte så bra…

prog är väll ssv hela dagen imorgon…

Tallarn värkar ju nice då… Kanske köra där imorgon?

• gurra_g

Medlem
    10 december, 2006 vid 18:19

@Orvar 353822 wrote:

Blir vi fler?

Ja Atte ska me också men inga fler från Norrköping…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som har lite fet film?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.