Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Någon som har lite fet film?
-
@metallifredd 353667 wrote:
Läckert. I denna film syns det verkligen att skidor ser helt gejjj ut jämfört snowboard. vart fan e snön !!! vart skall man åka i mellandagarna för att få lite snökiting? Noen som vet?
Vidda Fredd, vidda…
nic
-
@Orvar 353728 wrote:
Såg bilderna. Synd att man inte kunde va med!!! Jag har har lite ledigt i veckan. Vilka dagar kan du köra. Det verkar ju va gott mos nästan hela veckan ju. Kolla Torsdag/Fredag!
/Oskar
Jag siktar på o köra måndag, tors och fredag i veckan om prog håller i sig…
I morgon ser det grymt ut!
Fungerar Hånö i s-ssv? Kan bli fina vågor i morgon…
Annars blir det Horn… -
@The Champ 353743 wrote:
Har nyss lagt till 4 bilder till.
Owe ANice nice!
-
@metallifredd 353667 wrote:
Läckert. I denna film syns det verkligen att skidor ser helt gejjj ut jämfört snowboard.
Word (tio tecken)
-
@Gurra_g 353753 wrote:
Jag siktar på o köra måndag, tors och fredag i veckan om prog håller i sig…
I morgon ser det grymt ut!
Fungerar Hånö i s-ssv? Kan bli fina vågor i morgon…
Annars blir det Horn…Det behövs nog kuling+ om det skall bli waves där. Kan vara värt ett försök iallafall kanske. Var det lika byigt i Horn i går som när vi var där sist. Annars kan vi kanske köra vid tallarn. Där blir det knappt några vågor alls men det är ganska jämn vind och långgrunt. Närmare också. Inte säkert att vägen fortfarande är öppen…
Blir vi fler?Tjusiga bilder förresten, Owe! Jag kommer och köper din Cd-skiva snart. Är bilderna med???
/Oskar -
@Orvar 353822 wrote:
Det behövs nog kuling+ om det skall bli waves där. Kan vara värt ett försök iallafall kanske. Var det lika byigt i Horn i går som när vi var där sist. Annars kan vi kanske köra vid tallarn. Där blir det knappt några vågor alls men det är ganska jämn vind och långgrunt. Närmare också. Inte säkert att vägen fortfarande är öppen…
Blir vi fler?Tjusiga bilder förresten, Owe! Jag kommer och köper din Cd-skiva snart. Är bilderna med???
/OskarInga bilder med och det är en DVDfilm på ca 17 min,lite gammalt och lite nytt och priset ärrrr….gratis.
-
Enligt smhi ska de vara mellan 14-19ms imorgon;-)
Det var som sisst vid horn igår inte byigt men de kom i stråk en stund med bra tryck o sen en stund med kasst tryck…Om det är sv i morgon så fungerar ju Glan som bäst… men blir det mer på syd så e det inte så bra…
prog är väll ssv hela dagen imorgon…
Tallarn värkar ju nice då… Kanske köra där imorgon?
Logga in för att svara.