Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Någon som har rätt IBAN kod till Otmar?
-
Någon som har rätt IBAN kod till Otmar?
Publicerad av joth på 8 februari, 2013 vid 06:20Jag verkade fått fel IBAN kod av honom när han väl svarade. Någon som har en som fungerat.
Har frågat honom men ni vet frekvensen mellan svaren kan vara långa.
Mvh
Jonasbjornen svarade 11 år, 6 månader sedan 13 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Detta har jag fått av honom tidigare:
O.Schleenvoigt
IBAN DE16 8009 3784 0001 0186 12
BIC GENODEF1HAL
Volksbank Halle -
Är det den nya taktiken , att sätta in pengarna först och sen hoppas på svar 🙂
-
Hähä, nä men han skicka ju fel till mig och är ju snabb på att maila. Nu är pengar betalda och fena skickas nästa vecka.
-
Erkänn att ni bara har startat denna tråden för att jävlas?
-
Det är gott att ni läser bloggen pöjkar, men inte Duo Weed utan Duo Speed Weed, det är en jäkla skillnad. Vilken annan 26cm fena klarar 8,6?
Men just nu har jag många fenor med min adress på från alla möjliga håll världen. Åker som en jojo till godisbutiken (postombudet) här i Onsala. -
Har själv en “Speed Rake 40 30cm”, dvs en specialbeställt B+F (B+F saknade konkaver*yes*). Är mycket nöjd med den fenan. JÄKLIGT tunn profil, inget man vill sätta i botten. Fenan vaknar först vid 30 knop, biter ordentligt o det är bara att stå på så mycket man vågar/kan. Lessachers har kanske inte den bästa finishen, men de fungerar utmärkt, jag menar hur bra är det inte att man kan köra en 40cm Duo Weed Formula till 11m2 utan att behöva oroa sig för släpp/spinnout? Testade med en 39cm Performance Fins Weed innan jag köpte Duo, men 39:an släppte så fort man ställde sig i stropparna o började pressa liiiiite-liiiiiite….
http://www.gps-speedsurfing.com/?mnu=user&val=51940&uid=1974 -
@joth 706648 wrote:
Jag verkade fått fel IBAN kod av honom när han väl svarade. Någon som har en som fungerat.
Har frågat honom men ni vet frekvensen mellan svaren kan vara långa.
Mvh
JonasIngen sambeställning här inte! Man hör vem som vill va snabbast i bukten!
Ringde du eller mailade du honom? -
@andersbq 706996 wrote:
Klart man redan har en blå väska till Otmars skönheter. Min plan är att alltid ha 3 av varje storlek så man aldrig är utan medans man reparerar osv.:cool2: Weeden är ännu överlägsen vad det gäller raka är dom grymma men där finns det många som är lika bra.
Grattis igen BQ till dina fina leverans!
Logga in för att svara.