Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon som har telefonnumret till Jonas Cutre-shop i Pozo Izquierdo?

• Någon som har telefonnumret till Jonas Cutre-shop i Pozo Izquierdo?

Publicerad av dude på 26 juni, 2007 vid 07:21

Jag skulle bli jätteglad om någon hade det!

/ Niklas

Southwind svarade 17 år sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • drx

Medlem
    26 juni, 2007 vid 11:22

Finns på http://www.cutre.com, förbered dig på prata spanska dock om han inte svarar själv.

• naish

Medlem
    26 juni, 2007 vid 15:45

Han svarar aldrig själv..

• Oregistrerad

Gäst
    27 juni, 2007 vid 08:51

Jo ibland, men inte så jätteofta 😉 Han sitter mest och käkar sallad nere på El Viento…

• eevo

Medlem
    27 juni, 2007 vid 21:40

Jag såg honom igår… 😉 han var i butiken…

• sinclair

Medlem
    28 juni, 2007 vid 08:18

@Oregistrerad 392752 wrote:

Jo ibland, men inte så jätteofta 😉 Han sitter mest och käkar sallad nere på El Viento…

Jag skall också peta mig en sallad på EL Viento snart! 😉 Skall bli otroligt gott.
    Är det någon annan från Svenska vindsurfingscenen som skall vara där mellan 4-23 juli? Förutom de som skall tävla.

• Southwind

Gäst
    5 november, 2007 vid 11:30

@dude 392458 wrote:

Jag skulle bli jätteglad om någon hade det!

/ Niklas

Tel :
    0034928172570

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon som har telefonnumret till Jonas Cutre-shop i Pozo Izquierdo?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.