Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Någon som kikade in dem feta stuffen på TV igå!?
-
Någon som kikade in dem feta stuffen på TV igå!?
Publicerad av JOHN_J_RAMBO på 21 januari, 2004 vid 10:28På kanal 2 var det ett grymt o intresant program om Vithajjar!!!
i got NiGHTMARES this night..hahaO på sporten visade dem V-surf från inomhus tävlingarna..
KAULi SEADi VANN!!!wwwsoutheastse svarade 20 år, 10 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Hajjaran va ju helt grymma!!!! Såg du idioten som klättrade ut på den döda valen när flera hajar simmade runt o käkade på den?? Han kan ju inte vara helt frisk….
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst21 januari, 2004 vid 10:42jovars..det såg man allt!..hehe
lite idioti i det hela,”men va gör man inte för ett par bilder”
Han var ju dessutom den “första” som dem sa, att tatt sådana närbilder under en lunch på vithajar.
Klart ett utav det bästa man sätt under en lång tid..har bara 3 kanaler..1,2,4..o igår fick man se 2 grymma grejjer på samma dag..inte ofta
-
Det var filmat i SydAfrika. Gryyymt bra program. Tur man inte är där och seglar fel.
Som de sa i programmet; -Detta är förmodligen världens farligaste plats att bada på!
Tacka vet jag torsk och spätta!
/Magnus -
JOHN_J_RAMBO
Gäst21 januari, 2004 vid 12:57hehe..m
det e feta monster! hoppar 2 meter ovanför vattenytan oxå..nog dåligt för 4-6meter 1 tons köttätande fläskbit!!
Sealiland hette stället..
Myche intresant,´skit att man inte fick det inspelat från början. -
Svar till:
Myche intresant,´skit att man inte fick det inspelat från början.
[/ QUOTE ]
Det var grymma hajar !
Programmet går i repris på lördag 24/1 SVT 2 16:45
Då kan du banda hajarna… -
JOHN_J_RAMBO
Gäst21 januari, 2004 vid 14:36THANX MAN!!!!!
gööööt, tackar för upplysningen!
-
Jag såg inte Hajprogrammet men därimot såg jag lite från inomhustävlingarna. Måste säga att det ser lite halvtaffligt utt när dom surfar inomhus. Det är ju typ ingen som sätter nåt i den där lilla basängen. I vändnigarna slänger dom ju bara runt grejjerna, fegt.
-
Såg också hajdokumentären igår. Spännade att se när man spenderat tre vintrar i SA. Jag har paddlat en hel del i Muizenberg och seglat några gånger i Glencairn bara några km från Seal island. Brrrrrrrrrrrr…
-
blir stora kotletter till grillen på en sådan där..
Logga in för att svara.