Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing någon som planerar surf på måndag?

• ola_p

Medlem
    13 mars, 2004 vid 19:36

Ngn gång i veckan blirt det iaf, kanske inte på måndag, ska till skolan å hämta en kamera… Men Onsdag såg ok sist jag kollade så det blir kanske en tur neråt… eller uppåt… får se, men jag kan ju slå en pling om d blir varberg med plats över i bilen, även om d nog inte blir på måndagen…

/”Ledig” nästa vecka

• ian

Medlem
    13 mars, 2004 vid 20:38

låter gött, egentligen inte ledig på ons em men blåser det tillräckligt så et man ju aldrig om man kanske drar på sig en tretimmars-förkylning wink.gif

• kungdenknege

Medlem
    13 mars, 2004 vid 20:50

Tänkte ta ledigt från matteprovet och köra Lomma/Habo!

• anonym-anvandare

Medlem
    14 mars, 2004 vid 00:00

slutar 3. ringer dej efter de å ser om du vaknat. så drar vi ner å rippar. eller hade du lejjet i baktankarna? isf så e la en surfförkylning möjlig smile.gif

/Nikke, shitbay

• kungdenknege

Medlem
    14 mars, 2004 vid 00:12

Mannen, ringer du mig utan att veta mitt nummer lovar jag fan att gå till varever lejjet är wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    14 mars, 2004 vid 00:27

hehe. de va skrivet till ian då mitt msn inte funkar av nån anledning. men kom gärna du me. fasst åk till fiskebäck, de e bätre smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    14 mars, 2004 vid 00:42

Fucking weirdos.
    Det är för helvete kallt, fatta det.
    /David

• danneman

Medlem
    14 mars, 2004 vid 14:25

jag kommer ut och kollar men bada nej det får vänta.

• ola_p

Medlem
    14 mars, 2004 vid 14:37

nu e måndagen spikat till uddevalla när jonatan hunnit göra undan nått prov å lite sånt…

Tisdagen kan dock vara en möjlighet till lejet, får se hur morgondagen ser ut…

• sunil

Medlem
    14 mars, 2004 vid 14:51

”Fucking weirdos.
    Det är för helvete kallt, fatta det.
    /David”
    Naaaaa de e nog kallt…
    De e gött nu, inga maneter o gött om plats på vattnet… helt perfekt wink.gif

• kungdenknege

Medlem
    14 mars, 2004 vid 15:46

Nån mer i Lomma eller blir jag själv? Är nog där vid 9..

• ian

Medlem
    14 mars, 2004 vid 17:18

vafasen e det ingen som ska till varberg?!

Det blir nästan helt mulet väder men uppehåll. Temperaturen blir +3 till +6 grader. Vinden blir hård, sydlig till sydvästlig, 13 till 17 meter per sekund med byar på uppemot 26 m/s.

jag vill inte bada i fiskebäck o bli överkörd av en massa färjor och fiskebåtar!

• anonym-anvandare

Medlem
    14 mars, 2004 vid 17:59

men iAN my friend…dem vindstyrkorna kan man ju alltid hoppas på men det blir inget med det imorgon vilketfall smirk.gif frown.gif smirk.gif

Dmi ser ju helt kasst ut…SMHi ser ju bättre ut men det e säkert bara för dem inte uppdaterat sej..just wait and se på dmi vid halv tio.

//RAMBO MANNEN

• anonym-anvandare

Medlem
    14 mars, 2004 vid 18:16

för övrigt fick man lite surf i ASKIM idag cool.gif

o det jag tänkte klämma in här var att jag drar till ASKIM imorgon efter jag jobbat confused.gif..va det tänkt iallfall.

om DMi visar ett gött lila fält vill säga.

//RAMBO MANNEN.

• styret

Medlem
    14 mars, 2004 vid 19:24

här hemma blir det haga direkt efter designredovisning.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing någon som planerar surf på måndag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.