-
Någon som provat Soal Torrhandske
den för 345.- hos Surfers Paradiso.
funkar den? tummvante? fingervante? smidig? får man kramp??
/johan
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Någon som provat Soal Torrhandske
Taggad: fönsterputs pris, fönsterputsning.
den för 345.- hos Surfers Paradiso.
funkar den? tummvante? fingervante? smidig? får man kramp??
/johan
Jag har ett par(fingervantar) men jag använder dem bara om jag absolut måste, krampen kommer förr eller senare. Dessutom är de limmade sömmarna inte så bra, efter en runda var de inte torrhandskar längre… De är visserligen relativt tunna och smidiga men kramp får jag ändå!
Har också fingervantemodellen. Man får garanterat kramp om man drar åt kardborren runt handleden. Gick sönder väldigt fort. Jag köpte ett par Maui Magic mitten open palm som jag är toknöjd med. Rejäla sömmar och ingen kramp. Kör med “kirurghandskar” från apoteket under så håller du dig torr också. 250 spänn hos http://ontop.freeservers.com. Kan även rekommendera MMs skor.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Någon som provat Soal Torrhandske
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.