Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som ska åka Köpenhamn -> Malmö innan helgen???

• _sofia_

Medlem
    7 maj, 2008 vid 18:05
    pjoter;463687 wrote:
    vadan detta? habo is tha shit

yes, vet men de hade vart gott att få vind garanti du:tongue:

• christian12345

Medlem
    7 maj, 2008 vid 18:11
    _Sofia_;463702 wrote:
    yes, vet men de hade vart gott att få vind garanti du:tongue:

Ärligt? Shit vad krävande dode. Du är ju som Jonas när han kommer över 2,7.

Det har blåst 3 av 4 dagar i flera veckor i habo, stapel måste vara landets fetaste skatepark och ccp ligger på andra sidan bron. om du vill kan Krille tjuvkoppla vindkraftverken i sundet så att de blåser också.

• _sofia_

Medlem
    7 maj, 2008 vid 18:23
    christian12345;463706 wrote:
    Ärligt? Shit vad krävande dode. Du är ju som Jonas när han kommer över 2,7.

Det har blåst 3 av 4 dagar i flera veckor i habo, stapel måste vara landets fetaste skatepark och ccp ligger på andra sidan bron. om du vill kan Krille tjuvkoppla vindkraftverken i sundet så att de blåser också.

yes, då har du int träffat mig när jag kommer över 2,7 he he:wink:

lit garanti kan man säga då på vind sidan:smile: den där skateparken besöker
    jag nog int med en bräda under fötterna iaf, sånt nöje blire icke!
    Får ta ett snack me Krille då…

• gh0st

Medlem
    7 maj, 2008 vid 19:54

Krille kan tjuvkoppla allt!

• pjoter

Medlem
    7 maj, 2008 vid 20:49

@gh0st 463732 wrote:

Krille kan tjuvkoppla allt!

nu blandar du ihop krille med biltjyvar-micke. han kan tjuvkoppla allt. vet dock inte om han planerat in nån surf i helgen.

• jonaish

Medlem
    7 maj, 2008 vid 21:03
    _Sofia_;463708 wrote:
    yes, då har du int träffat mig när jag kommer över 2,7 he he:wink:…

mer än halva nöjet är ju att se mig dricka, du kan ju inte bara missa en sån sak!

BTW.. jag kan tjuvkoppla moppar, har gjort de nåra gånger 😉

• jofa

Medlem
    8 maj, 2008 vid 08:08

Tjabba, Kaj. Om Jens hämtar den i KBH så kan han ju lämna den hos mig i Lomma – så hämtar du upp den på väg till Habo på lördag. Jag har hört att brädor inte mår bra av att flyga till sundsvall…

// Joa.

• christian12345

Medlem
    8 maj, 2008 vid 16:52

Okej, vem ska ha vilken flaska? De har alla sin unika personlighet… Nummer tre från kameran räknat är min!

Notera att det finns en flaska kapten extra, om det är någon som har insett sitt fatala misstag och vill ha en… De går på 143DKK.

Och Kaj – brädan kan du glömma. Den är allt för pimpad för att jag ska lämna den ifrån mig.

• sourra

Medlem
    8 maj, 2008 vid 18:13

Pax för #2! Och apropå tvåan – Chrille, kommer du skeda med oss i tältet eller är du för fin för friluftsliv?

• pjoter

Medlem
    8 maj, 2008 vid 18:43

Jag blev änna lite sugen nu när du la upp en sån fin bild.

köper gärna nr 5 om den stackarn blev över.

• pjoter

Medlem
    8 maj, 2008 vid 18:44

får du med brädan till habo förresten? annars kan jag ta den imorrn så kommer stockholmarna komma ner ännu fortare om Kaj vet att de ligger en vågis i hans soffa å väntar.

• johanw

Medlem
    8 maj, 2008 vid 18:56

jag vill ha nummer fyra

• gh0st

Medlem
    8 maj, 2008 vid 19:56

Jag vill ha nr1!

• sourra

Medlem
    8 maj, 2008 vid 19:58

Se för fan till att tuschmärka flaskorna så inte min blir ihopblandad med den däringa gh0sts.

• cortex

Medlem
    8 maj, 2008 vid 21:19

Ha ha, det här blev ju en riktig höjdartråd!

Tack alla som erbjudit er att hämta brädan i CPH, jättebussigt!

Stort tack till Chrille som hämtade den idag! (Även om jag nu blir tvungen att bända brädan ur hans kalla döda fingrar imorgon kväll. :grin:)

Och Pjoter… för i h-e!!! Jag bor i *UPPSALA*. Uppsala != Stockholm. :smirk:

/Kaj(Tech)

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som ska åka Köpenhamn -> Malmö innan helgen???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.