Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som ska åka Varberg-Skåne?

• hektor

Medlem
    6 mars, 2009 vid 17:18
    -Emil-;533795 wrote:
    Härligt, vad blir det för bräda då Peter ???

Hmm trådstöld 🙂 Blir en Naish Fish 6″6′, hade vart skoj att testa i helgen men e lite skeptisk till vinden här nere i söder

• yeeah

Medlem
    6 mars, 2009 vid 18:00

@ankii 533806 wrote:

Såklart inte!

ring mig så kan jag plåta lite om det blir ngn sol… och så slipper danne vara själv på stranden .)

• mjersen

Medlem
    6 mars, 2009 vid 18:00

@ankii 533793 wrote:

tssss… jag såg den när vi var i Lundåkra… Ska ni ut och köra i helgen?

om det blåser så ska vii

• ankii

Medlem
    6 mars, 2009 vid 19:37

@mjersen 533816 wrote:

om det blåser så ska vii

Säg tiill i så fall! Jag har precis hämtat min bom på E6:an (tack Falle) 🙂 Bered er på stiltje, jag vill ut och kita…

• marh

Medlem
    6 mars, 2009 vid 22:01

@Danneee 533800 wrote:

Glöm inte mig om ni skall ut och leka… Har hela helgen ledig för surf 😉

Har du fått ordning på bilen Danne?

• danneee

Medlem
    6 mars, 2009 vid 22:27

Verkar bara vara problem när den är halvvarm, så måste stanna ngn timme om jag skall surfa 🙂 , då kan jag även hänga en del på stranden med Jacob 😉

• emil-2

Medlem
    7 mars, 2009 vid 08:07

Härlig, hoppas på vind då !!!
    Här i dina hemmtrakter verkar det bli bra imorgon !!!

hektor;533809 wrote:
    Hmm trådstöld 🙂 Blir en Naish Fish 6″6′, hade vart skoj att testa i helgen men e lite skeptisk till vinden här nere i söder
  • che_riff

Medlem
    7 mars, 2009 vid 10:43

@sourra 533805 wrote:

Bra att det löste sig. Che_riffen är av den gamla skolan så det är 100% Torch hos honom. Hoppas ni alla får surfa i helgen. Windguru och vindgudarna verkar ha rökt en och annan hövding inför helgen…

Bra att det löste sig Ankii. Missade hela kalaset. Skall dock till Malmö i veckan så har någon glömt något kan jag nog plocka med.

Johan, när skall vi leka och limma?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som ska åka Varberg-Skåne?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.