Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som ska kitesurfa på Öland i veckan?

• Någon som ska kitesurfa på Öland i veckan?

Publicerad av grodanboll på 20 juli, 2009 vid 13:09

Ska dra till Öland idag å tänkte kolla in Haga Parken imorrn (tisdag). Dock har jag precis avslutat en kitekurs, så är inte helt pigg på idén att dra ut själv å kitesurfa… Antar att det kommer va folk där som man kan be om hjälp, men det vore inte fel att ha med sig kitebuddie. Är det någon som har lust att hänga på ut?

Mvh Gustav

henkeman70 svarade 15 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • eketeket

Medlem
    20 juli, 2009 vid 15:41

Jag kommer lätt vara där imorgon, kommer dit under förmiddagen/lunch, så du behöver inte vara ensam.

/Erik

• olandstoken

Medlem
    21 juli, 2009 vid 00:12
    GrodanBoll;560369 wrote:
    Ska dra till Öland idag å tänkte kolla in Haga Parken imorrn (tisdag). Dock har jag precis avslutat en kitekurs, så är inte helt pigg på idén att dra ut själv å kitesurfa… Antar att det kommer va folk där som man kan be om hjälp, men det vore inte fel att ha med sig kitebuddie. Är det någon som har lust att hänga på ut?

Mvh Gustav

Med tanke på prognoen
    Väst, 11-14 m/s. Risk för vindbyar över 10 m/s: 100%
    Ta det lugnt!

:crazy:

• henkeman70

Medlem
    21 juli, 2009 vid 16:50

Jag ska befinna på Öland(Borgholm) från i morgon och en vecka framåt. Någon som har koll på om det fortfarande blir bris i Haga Park eller är vattnet för varmt nu?
    Som det ser ut nu så är torsdag och fredag surfbara enligt Windfinder, men med lite bris kanske man kan pressa ut lite mer surf tid 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som ska kitesurfa på Öland i veckan?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.