Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Någon som ska köra idag?? Ska blåsa på bra!!
-
Någon som ska köra idag?? Ska blåsa på bra!!
Publicerad av imported_borje på 12 januari, 2003 vid 10:49Är det någon som ska köra idag? Fin västan ska trycka på hela dagen. Min kompis ska köra så jag tänkte ta lite bilder med min digitalkamera, lägger upp dem på min hemsida senare idag. Det hade varit kul om det var nån mer som tog kort idag om det är nån som ska köra. Var snälla att lägga upp dem på konfen i så fall.
Ha det bra!
imported_borje svarade 21 år, 10 månader sedan 8 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
jävla dårar!!
Ska ni ut och köra idag asså….? är inte det satans kallt kanske..?
Men det vore fett att få lite bilder sen….!Men blir ju bra sugen när man hör nån som ska ut, men här blåser det inget och ligger bra tjock is….!
Hade iofs inte gett mig ut annars heller!Lycka till!!
Tobbe
-
I halmstad? sist jag kollade var det en massa is-sörja och isflak som drev omkring. Fast det är ju varmt i luften. Ska bli mycket spännande att se bilderna!
-
Tyvärr var naturkrafterna emot oss. Det var packad is 400meter ut i havet. Mycket lustigt, för två dagar sedan var jag ute och kollade och då var det öppet hav.
Här har ni er bild. -
Hej!
Läste precis på dmis sida… onsdag ser lovande ut: Sydväst eller väst upp till kuling ca 20 m/s med byar av stormstyrka framåt natten. Lufttemperaturen ser ut att hamna runt 6 grader. Tänkte köra i Skanör. Det är bara hoppas att isen har släppt till dess!
Hoppas det går…. man har ju LITE ABSTINENS om man säger så…
-
Isflak..
Kan vara obehagliga, särskilt de små j-arna som inte syns men kan kvadda din fena (eller dig).
Ett litet tips: liniment i fejset så att vattnet studsar.
Lycka till -
Varför ska västkusten alltod ha det så jäkla bra!?
Kör järnet medan vi sitter fast i 20 cm tjock is! -
Nån som vet om de ligger is i fiskebäck?? Om nån vet så slipper ja ju åka ner å titta. ha de
……………………………………………
RING SÅ SEGLAR VI…
-
Knatte
Gäst13 januari, 2003 vid 17:14Det borde ligga is i Fiskebäck nu, ifall inte gårdagens/dagens tö och vind har brytit upp isen.
Det är väl bara härligt ifall det ligger is på havet. Testa och åk långfärdsskridskor på havsis och upptäck en sann vinternjutning…..
-
Jo fasst suget i surftarmen börjar bli bra starkt nu så ja föredrar flytande vattenstånd.
…………………………………
RING SÅ SEGLAR VI…
-
Imorrn tisdag snackas det om storm och istäcket över kalmarsund började släppa idag.
som sagt det rycker i surftarmen…
-
Yes ut och kör! det verkar bli storm och 5-7 grader varm i luften. glöm ej kameran.
Här är en bild på min sista surf session
-
Om det är någon som kör så får ni f-n ta och ta lite bilder och slänga upp, så man får se lite vikingar
Logga in för att svara.