Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Någon som ska ut i skåne – onsdag
-
Någon som ska ut i skåne – onsdag
Publicerad av stellan på 2 juni, 2004 vid 11:06Ska ut efter jobb idag men vill inte bli stående som Fredrik igår. Någon annan som ska ut efter jobb. SO – Parkvägen eller Lundåkra
anonym-anvandare svarade 20 år, 5 månader sedan 6 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
jag tänkte ge mig ut idag. men vet inte vart man kan köra där det inte e stora vågor.
fick precis rapport från ljunghusen. kanonfint men mycket folk.
jag ger mig av till strandbaden om typ 30 min.
ring 0708 22 77 50 för rapport. -
Om jag kommer loss i hyfsad tid från jobbet så sticker jag ner till parkvägen. Om jag kör ner, det blåser och folk har åkt hem (igen) för att kolla på Lilla Sportspegeln så kommer jag att bli väääääääldigt lessen.
/Freddan
-
0703 58 18 58
Behandla det konfidentiellt. Jag vill inte att det kommer ut till andra kajtare…
-
Mycket folk..? Vi var som mest 4 på vattnet mellan 13 och 14..
-
Så kom man hem…. Streessat för att komma ifrån. River ner grejorna i väskan. Rusar ner till bilen men…. den är borta. Sambo*($~~£$ hade tagit bilen till jobb imorse. Nu ska jag flytta. Någon som har en lägehet på gång?
Fan vad lack man blir. -
Svar till:
[/ QUOTE ]
det sades så i telefånen. vi var då fyra på strandbadet å några tanter som gick längs stranden å några topless töser bland kullarna. ett trevligt gäng..
blåste för lite för 13:en dock.. -
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
det sades så i telefånen. vi var då fyra på strandbadet å några tanter som gick längs stranden å några topless töser bland kullarna. ett trevligt gäng..
blåste för lite för 13:en dock..[/ QUOTE ]
strandbaden, inte lidda mö pålandsvind där
Logga in för att svara.