Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon som ska ut på lördag söndag i Skåne?

• the_novice

Medlem
    28 januari, 2004 vid 20:52

Var någonstans hittar du den värmen???

• naish

Medlem
    28 januari, 2004 vid 21:08

Windguru

• herodude

Medlem
    28 januari, 2004 vid 21:26

hmm ahh joo, men ta inte ut nåt i förskott det ha jag gjort allt för många gånger efter windgurus prognoser…..

• naish

Medlem
    28 januari, 2004 vid 21:42

mmmmm det har jag också blivit!!Man tror att det ska bli skit varmt sedan blir det -2 frown.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    28 januari, 2004 vid 21:43

Jag ska ut!!.. fast har ar det mera sa att det ar 30/25 eller natt, man behover iaf ingen mödis pa sig.
    /Soliga halsningar fram El Yaque

• naish

Medlem
    28 januari, 2004 vid 21:46

Så trevligt för dig då grin.gifJag blir inte alls avunsjuk wink.gif

• herodude

Medlem
    28 januari, 2004 vid 21:47

mmm jooo å vinden e de rätt crappy på å förutse me.. typ e skti sugen på en hel helg i 12 m/s så kanske det blåser 2 i topparna….

• naish

Medlem
    28 januari, 2004 vid 21:49

Fan så ska du inte säga…. confused.gifNu blir jag skit orolig grin.gif//Philip

• herodude

Medlem
    28 januari, 2004 vid 22:07

hahaha, meeen just face it.. det är svin många helge som blivit pajjade av WINDGURU.. dmi är bra där emot… så kolla lite närmare så får du reda på lite mer på dmi…

sorry allihopa läste den nu och har ändrat vet inte varför jag skrev steffo innan….. är vell lite bajsad i brainen nu… meen men

• anonym-anvandare

Medlem
    29 januari, 2004 vid 08:00

Möjligtvis ut från skåne, det är vinter nu….

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon som ska ut på lördag söndag i Skåne?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.