Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Någon som skall dit???
-
Antoine Albeau vann, och sedan följde halva PWA gänget med bl a Peter Vollvater, Robby Swift mfl. Vet inte riktigt ordningen, men Daniel var på topp 50 iallafall av över 200. AA körde 9,5m2…
(att tävla i riktiga long distance med fullt tryck med flera km per ben är ap-jobbigt, så topp 50 är skitbra) -
Jag har fått rapporter att Daniel hade en usel start men tror sig ha kommit topp 50.
Lars Falk som inte seglat speciellt mycket och lyckades ta sig i mål på denna tuffa distance, mycket bra jobbat!! -
Vore kul med en resultatlista å lite bilder, men det kanske blir bogseringsbilder på Tok Frans igen på hemsidan.
-
Ja danskarna är ju inte direkt snabba med att publicera info. Efter dom fått in sina anmälningar har inte mycket hänt på waterz.dk
-
Kan rapportera att Daniel slutade på en ruggigt bra 18:e plats! Grattis!!
http://waterz.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=147&lang=en
Daniel hade startnummer 199.
-
Ja, Daniel körde otroligt bra! Riktigt imponerande att få uppleva detta “Live”!Lars
-
Hatten av för Kung-Daniel, som jag sa inte många som kör förbi S-38, GRATTIS!
-
Lasso: Var inte så blygsam nu! Att ens komma i mål verkar ha varit en enorm prestation! Bra kämpat!
-
Grattis till både Daniel och Falk! Bra jobbat och kul att ni körde. Hoppas vi kan bli fler nästa år!
Hur gick det för övriga som var med?
-
Andrea körde snabb såg det ut som. Och två killar som skall köra PWA här imorgon kom topp 10. Inte illa…
-
Tack detta var fantastiskt roligt men jobbigt,
Sträckan var 2,7mil,första benet var en dryg mil andra lika så sedan sista var typ 6/7 km det tog 26:18 min att segla för mig. Hoppas vi blir fler nästa år!!! -
ja, det var ruggigt krävande. Delvis pajat högerhanden så Onsala vårdcentral fick besök imorse….
Logga in för att svara.