Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som skall till Maui i Mars (lite april)

• Någon som skall till Maui i Mars (lite april)

Publicerad av periskop på 1 februari, 2012 vid 19:09

Jag och min flickvän skall dra till Maui 9 Mars till 8 April! Min flickvän skall dock ej
    vara där hela tiden så dom två sista veckorna kommer man vara själv. Med total fokus på go
    vågkiting! Ingen annan som skall dit samma period. Någon som har bra tips på boende
    på norra stranden? Som man vågar dela med sin flickvän, inget fallfärdigt hus m.a.o! 😉
    /Kent

periskop svarade 13 år, 1 månad sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som skall till Maui i Mars (lite april)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.