Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon som testat Fanatic Falcon Slalom 120?

• rogerw

Medlem
    24 april, 2005 vid 20:08

Köpte en i vintras har seglat med den 3 gånger, grymmt snabb otroligt lättgippad, behåller planingen länge.
    Har endast kört med 6,7 och 7,0.

Grym bräda, KÖP.

• anonym-anvandare

Medlem
    24 april, 2005 vid 21:21

Mycket gooooo bräda som funkar jättebra med större segel också ( på riktigt alltså ) Har seglat den sedan i Juli förra året med segel mellan 7,2 och 9.0kvm. Brädan är hyfsat snabb, planar ganska tidigt och är mycket lätt att gippa med. Jag kan rekommendera den.
    //
    Johan

• anonym-anvandare

Medlem
    25 april, 2005 vid 06:40

någon som ockå seglat hypersonic, eller vet skillnader med en falcon?

• anonym-anvandare

Medlem
    25 april, 2005 vid 11:07

Tack för svaren. Men vad menas med ”hyfsat snabb”? Vilken är snabbare?
    Jag är rätt tung, 100 kg, så jag tror Falcon 120 blir bra under mina fötter.

• anonym-anvandare

Medlem
    25 april, 2005 vid 11:36

Jag vet en ny som är till salu!!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    25 april, 2005 vid 11:40

Grattis!

• anonym-anvandare

Medlem
    25 april, 2005 vid 12:28

Vad kostar den då?

• anonym-anvandare

Medlem
    25 april, 2005 vid 13:18

9000kr använd en gång
    Inte min grej

• anonym-anvandare

Medlem
    25 april, 2005 vid 13:48

Var den så tråkig?

• anonym-anvandare

Medlem
    25 april, 2005 vid 21:26

Fan Kenta, Ge den en chans. Så du lär dig den… Så j—a svårseglad är den inte… //
    Johan

• anonym-anvandare

Medlem
    25 april, 2005 vid 21:29

Med hyfsat snabb menar jag att en vanlig. lite smalare slalombräda som seglas i mycket hårdare vind (med mindre segel) ÄR snabbare. Men jag har aldrig seglat något som är så lätt att segla fort på i lättare vindar (mellan 7 och 12m/s) och jag ligger i din viktklass, lite under…
    //
    Johan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA