Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Någon som testat JP freestyle 101-04?
-
Någon som testat JP freestyle 101-04?
Publicerad av anonym-anvandare på 28 april, 2004 vid 20:06anonym-anvandare svarade 20 år, 6 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar -
3 Svar
-
Jepp, i vintras, myyycket trevlig! Om jag haft 12000 extra pengar så hade saken varit biff. Framför allt hade brädan ett gött pop, kunde få upp den överraskande högt i luften på småskvalpvågor. Och svängde bra gjorde den också, för att vara freestyle. Gjorde inga rotationstrick, det är fortfarande över min förmåga. Men brädan var fin!
-
Japp, har testkört denna bräda väldigt mycket, hela förra säsongen och hela vintern i Syd-Afrika. Den bästa bräda jag någonsin haft utan tvekan, kör på den från 6,9 ner till 4,7 om det inte är vågor såklart. Har Pro- edition nu men hade den vanliga innan och det är exakt samma shape fast lite lättare. Den är dock inget freeride-monster utan riktar sig mer in på freetyle. Är nästan skrämmande lättseglad och följsam och kan starkt rekommendera den. Du kan få testsegla min på SM på Öland om du vill. Har du några frågor får du gärna ringa: 0709/546676
// Andrea Olandersson S-66
Logga in för att svara.