Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon som testat JP freestyle 101-04?

Taggad: ,

• diil

Medlem
    28 april, 2004 vid 21:34

Jepp, i vintras, myyycket trevlig! Om jag haft 12000 extra pengar så hade saken varit biff. Framför allt hade brädan ett gött pop, kunde få upp den överraskande högt i luften på småskvalpvågor. Och svängde bra gjorde den också, för att vara freestyle. Gjorde inga rotationstrick, det är fortfarande över min förmåga. Men brädan var fin!

• anonym-anvandare

Medlem
    13 maj, 2004 vid 07:59

Jag har en till salu. Nyskick. Bara 8600:- Seglad 4 ggr.
    jakob.hulden@skola.varberg.se

• anonym-anvandare

Medlem
    13 maj, 2004 vid 21:20

Japp, har testkört denna bräda väldigt mycket, hela förra säsongen och hela vintern i Syd-Afrika. Den bästa bräda jag någonsin haft utan tvekan, kör på den från 6,9 ner till 4,7 om det inte är vågor såklart. Har Pro- edition nu men hade den vanliga innan och det är exakt samma shape fast lite lättare. Den är dock inget freeride-monster utan riktar sig mer in på freetyle. Är nästan skrämmande lättseglad och följsam och kan starkt rekommendera den. Du kan få testsegla min på SM på Öland om du vill. Har du några frågor får du gärna ringa: 0709/546676
    // Andrea Olandersson S-66

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Någon som testat JP freestyle 101-04?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.