Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Någon som tror på halmstad idag???
-
Någon som tror på halmstad idag???
Publicerad av fredde-k på 11 maj, 2007 vid 05:16Windguru= ingen vind, DMI= lite vind
kan det bli något? mynningen kanske?
Mårten du som har vädergudarna med dig!!nicklash svarade 17 år, 10 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
@Fredde k 382424 wrote:
Windguru= ingen vind, DMI= lite vind
kan det bli något? mynningen kanske?
Mårten du som har vädergudarna med dig!!Det har varit bra vind hela morgonen från syd. Fick en fin morgonsurf men nu skruvar vi 80-tals prylar, Jet ski skall det vara så vi får ha lite roligt när det blir vågor.
-
@Dalen 382426 wrote:
Det har varit bra vind hela morgonen från syd. Fick en fin morgonsurf men nu skruvar vi 80-tals prylar, Jet ski skall det vara så vi får ha lite roligt när det blir vågor.
Du har ett bra liv du, jag måste jobba till lunch men får väl se om vinden är kvar då… tack för rapporten och ha en trevlig helg
-
Idag tror jag på Halmstad iallafall, tänkte dra ner till Doggen vid 9 tiden imorgonbitti om det är någon som är sugen på att hänga på.
0704 877 756
-
Kan inte idag, jobbar på annan ort, MEN jag hoppas verkligen vinden är kvar på torsdag för det är ju långhelg igen…..
-
doggen?
Är det vid simstadion, ska inte östra stranden va bra när ddet blåser sydväst??
-
Doggen är mycket bättre än östra på s-sv… Doggen ligger väster om där Nissan rinner ut, väster om hamnen…
-
doggen efter 17 för mig det ser ju ut att vara bra med vind hela kvällen
-
@highflyer 383120 wrote:
doggen efter 17 för mig det ser ju ut att vara bra med vind hela kvällen
jag drar ner om 30 tar med din kamera
-
Östra nu vid nio om någon är på, 11-14 m/s i tylösand! Gött nu ska Ozone 7-an ut och luftas för första gången! 🙂
Logga in för att svara.