Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som vet hur man får tag på Sara i Egypten?

• Någon som vet hur man får tag på Sara i Egypten?

Publicerad av mozzy på 14 januari, 2003 vid 15:47

Någon som vet hur man får tag på Sara i Egypten?
    Är det någon som varit där?
    Tänkte ev. dra dit i slutet på Maj…
    Eller tycker Ni, kära surfare, att man skall dra någon annastans?

*Cut deep´n fly high*

zoolander svarade 21 år, 9 månader sedan 9 Medlemmar · 23 Svar
  • 23 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    14 januari, 2003 vid 15:56
  • anonym-anvandare

Medlem
    14 januari, 2003 vid 16:03

Vem e Sara då? Draksurforakel? Reseguide?

• sirgomez

Medlem
    14 januari, 2003 vid 16:04

det var perfekt där! vi var innan jul!
    cool.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    14 januari, 2003 vid 16:08

Sirgomez, vad hade du för prylar med dig? Hyrde du? Vad kör du på annars?

/placido

• anonym-anvandare

Medlem
    14 januari, 2003 vid 16:08

Sirgomez, vad hade du för prylar med dig? Hyrde du? Vad kör du på annars?

/placido

• anonym-anvandare

Medlem
    14 januari, 2003 vid 16:10

Kolla på hans (sirgomez) registrerade prylar. OR bronco. Vad är det?

• mav

Medlem
    14 januari, 2003 vid 18:15

vad reg. ni brädorna som vid incheckningen? Vi åker på 800 om vi regar dem som surfbrädor… känns dyrt, någon som har tips på hur man kan göra? jag har en 161cm mutant bräda och vet inte riktigt hur jag ska få med den för ett shysst pris… tror inte jag kan få ner den i en golfbag men har soom sagt inte testat, åker den 14 feb. till hugget, är det någon som har tips? erfarenheter? vi bor ospec. med apollo… tack för svar.

“kitesurfers have more fun”

Erik. tongue.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    14 januari, 2003 vid 18:23

Tror du får chansa! Det har funkat för mig i tre år! Alternativt, KÖP EN MINDRE BRÄDA!

• preppie

Medlem
    14 januari, 2003 vid 19:44

Åkte med apollo för en vecka sen(1,60 bräda), sa att det var en wakeboard så slussades jag direkt vidare till specialincheckningen. Betalade inte en spänn för kittet! Varken dit eller hem.

• sirgomez

Medlem
    14 januari, 2003 vid 20:54

Or är oceanrodeo. ett märke från kanada.
    jag hade en Robertoriccidesign 10an och 12an med mig och det gick bra. skulle behövt 16an oxå. jag är lätt-65 kg och kör på dörrstorleks brädan -195. så det gick bra iaf.
    vinden var delvis byig.
    jag hade alla grejor med mig.
    brädan gick rätt bra – betalde bara 225 för transporten.

• melker

Medlem
    14 januari, 2003 vid 22:21

Vad kan hända om man chansar och så står man där på flygplatsen med för stort bagage. Ordnar det sig och man får betala extra för bagaget, eller kan man bli helt fucked och får lämna grejerna hemma ??? Nån som har rutin av detta ?

/Melker

• villjam

Medlem
    14 januari, 2003 vid 23:03

Man betalar extra när man checkar in. Kommer inte ihåg exakt vad vi betalade men tror det var kring 300:- för brädan.

• sirgomez

Medlem
    15 januari, 2003 vid 10:29

fritidsresor tar 550 för en bräda. men det kan hända att de har flygplanen full och man har ingen plats för stora grejor. jag skulle anmälla det till flygbolaget. och tydligen få men grejor hemlevererad i Sverige, men det måste man prata med flygbolaget.

• villjam

Medlem
    15 januari, 2003 vid 11:04

Eftersom den brädan vi tog med var en wakestyle så var den inte lika stor som en surfbräda. Utan den fick följa med som golfbag wink.gif..

Här kan du se en lista på flygbolag och vilka priser dom tar för extra bagage.

http://www.fritidsresor.se/yourjourney/abc.asp?type=Flight&id=3

• mav

Medlem
    15 januari, 2003 vid 12:47

jag pratade med nån på apollo och man får med grejerna om man är där ca två timmar innan avgång, utan problem visserligen kan de ta betalt extra men man får ialf med grejerna.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som vet hur man får tag på Sara i Egypten?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.