Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som vet hur man får tag på Sara i Egypten?

• melker

Medlem
    15 januari, 2003 vid 14:15

tade precis med brittania airways och dom säger att det inte finns någon bestämd stolek på tex. golfutrustning bara vad det får väga. Max 15 kg = 300 kr. Borde ju funka med en väska med wakeboard 130-150 cm + 2 drakar. Vad tror ni ?

/Melker

• anonym-anvandare

Medlem
    15 januari, 2003 vid 15:39

Checka in sent och säg att ni redan har betalt för utrustningen. De har inte tid att tjaffsa.. Om de vill se kvitto eller dyligt är det bara att fortsätta att tjaffsa, att ni inte fått något. bla bla bla…

På hemresan kan man i princip ta med sig hur mycket man vill, kameler kanske blir lite svårare..

/Christer

• anonym-anvandare

Medlem
    15 januari, 2003 vid 16:58

Jo du kan skriva till mig pa: perlerup@hotmail.com
    och om inte det funkar gar det bra med
    safaga@tornadosurf.com

Sara med hatten

• lelle

Medlem
    15 januari, 2003 vid 17:46

Jag pröjsade 300 när jag flög med brittanica till Marocko, men vid incheckningen var det bara att säga att jag hade betalat och blev sedan dirigerad till specialbagage,
    däremot blev jag erbjuden fyra kameler för min bräda i Marocko, helt seriöst av en marockan, -very good price my freind….
    //Lelle

• zoolander

Medlem
    16 januari, 2003 vid 22:57

gör som jag, glöm passet och cheka in en halvtimme försent så har dom inte tid med några betalningar… hahaha crazy.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    17 januari, 2003 vid 07:39

Ta bara med kite prylar. Annat går att köpa. Vikt för bräda 2 drakar våtdräkt etc blir ca 20kg. Ingen har några comments vi incheckning om din packning är liten.

• sirgomez

Medlem
    17 januari, 2003 vid 15:24

behöver man så mycket mer? jag hade bara shorts och T-shirt med mig -ähh japp och PASSET!!! tongue.gif Resten har man på sig när man flyger från -10 grader, eller flyger ni nacken 😉

• zoolander

Medlem
    18 januari, 2003 vid 18:40

hahaha.. du.. ToSiTh.. vi ses imorrn.. faan va gött! laugh.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som vet hur man får tag på Sara i Egypten?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.