Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Någon som vill åka med från Lund på tisdag 7/9?

• Någon som vill åka med från Lund på tisdag 7/9?

Publicerad av blizzy på 5 september, 2010 vid 15:44

Tjoho.
    Verkar som att vinden äntligen har tagit sig till Skåne igen! På tisdag ser det ut att bli östligt (Lundåkra?) och jag kör från Lund!
    Tror att avfärd blir någon gång mitt på dagen, typ 1430.
    Om prognosen håller i sig så blir det nog samma tid onsdag, torsdag o fredag också.
    Om nån vill åka med så skicka PM här eller mejla mig på martin snabel-a moid.se
    Hej hopp!

Edit: Kommer även köra Ons o Tors, tiderna är inte helt hundra än dock.

skate_1_boy svarade 14 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • coffan

Medlem
    5 september, 2010 vid 17:50

Tja! Är nykommen student här i Lund och fick upp kitegrejorna idag! Hade planerat att köra på tis om prognosen håller, men har inte lärt mig bussarna än!
    Så åker gärna med! Släng
    Iväg ett sms till 0705 891505 så att ja får ditt nr:)

Ha d!
    Coffan

• skate_1_boy

Gäst
    6 september, 2010 vid 19:39

Om du kör motorvägen förbi Bjärred kan jag hoppa på där vid Borgebyavfarten om du har plats i bilen, hjälper givetvis till med soppapengar??

• blizzy

Medlem
    6 september, 2010 vid 20:59

Skate_1_boy: Vet faktiskt inte om jag har plats i bilen för vi är 3 ev 4 redan. Men om vi bara är 3 borde vi få plats med en till. Vi kan la höras imorrn förmiddag i så fall? Annars hoppas jag att det löser sig ändå!

• blizzy

Medlem
    6 september, 2010 vid 22:29

Uppdaterad: Verkar som att vi är fullt för imorrn tyvärr, hoppas det löser sig ändå!

• skate_1_boy

Gäst
    7 september, 2010 vid 07:22
    Blizzy;629967 wrote:
    Uppdaterad: Verkar som att vi är fullt för imorrn tyvärr, hoppas det löser sig ändå!

Inga problem! Tackar för erbjudandet!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Någon som vill åka med från Lund på tisdag 7/9?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.