Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Någon som vill ge en kommentar…
-
Någon som vill ge en kommentar…
Publicerad av anonym-anvandare på 31 oktober, 2003 vid 21:38Finns där någon som vill ge en kommentar på den här brädan…
http://surfspullen.nl/p/archief/archief.php?page=details&board=912&zoek=F2ANDRideAND279ge mig vad som helst
hstrom svarade 21 år, 4 månader sedan 7 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Jag håller med precis vad holländaren säger:
”Heb jij dit boardje in je bezit of heb je deze ooit gehad en wil je vertellen wat je van dit board vond, plaats dan nu jouw review en vertel ons bijvoorbeeld met welke zeilen je op dit board (hebt ge-) surft of welke vinnen je (hebt) gebruikt of waar je je mastvoet hebt gepositioneerd.”
Exakt så är det.
-
Hej!
Inte nån expert på brädor men har dock provat några F2 brädor, bla lillebror till denna, på 90L tror jag. Får nog säga att det var en riktigt go bräda för att va F2. Kändes lätt och livlig med förkärlek för att köra fort med. Tror det blir en bra enda bräda.
Men smaken är som baken!
Mvh Andreas
-
Hade en F2 Ride 277 ett år, föregångaren till denna. Go bräda som var snabb, lättseglad och rolig att bränna av långa hopp med. Finns inget ont att säga om F2!
-
Denna bräda liksom dinosaurierna är helt utdöda! Börja kita!
MVH
100 000 kitare
Logga in för att svara.