Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som vill testa lite suesias?

• Någon som vill testa lite suesias?

Publicerad av martent på 17 november, 2009 vid 14:58

Jag har riktigt nica kitevågisar hemma som måste testas. Någon som ska köra vågor i närheten av Ängelholm så är det bara och komma och hämta en bräda.
    Fick hem en 6.0a igår som ser så jäkla nice ut, någon måste pröva den för vi hinner inte iveckan.

Även de som vill hjälpa oss att promota brädorna kan maila mig så styr vi upp en bra deal!
    marten@suesias.com
    sam@suesias.com

martent svarade 15 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • kitelife

Medlem
    17 november, 2009 vid 18:24

Hepp… det låter grymmt! var kan man hämta ett provex?

Fredag-lördag ser grymmt ut, tänkte ängelhåla hursomhellst :tongue:

• davids

Medlem
    17 november, 2009 vid 18:46

Du har mail, du har mail, du har MAIL! Det plingar till, du kan svara om du vill!

• lombok

Medlem
    17 november, 2009 vid 18:48

jag vill också testa så blir det fredag eller lördag om frognos stämmer

• pjoter

Medlem
    17 november, 2009 vid 22:02

samma här. vill testa och kommer såklart gärna upp å leker i era trakter! Ska du/ni ut i helgen mårten?

• martent

Medlem
    18 november, 2009 vid 06:52

Gött! Jag ska inte ut från söndag tyvärr! Men ring innan eller kom in till min butik BREAK och hämta brädor när ni ska ut.

tel 0733941802

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Någon som vill testa lite suesias?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.