Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Några bilder från Apelviken idag (lör).

• Några bilder från Apelviken idag (lör).

Publicerad av gurra1978 på 13 januari, 2007 vid 10:38

Precis nytagna. Det var inte min dag idag. Först gick nedhalstampen av, bytte, sen gick bomtampen av, bytte, sen gjorde jag en framåtloop och mastfotsjointen gick av, simmade långt, gick långt, la ner. Så jag tog lite bilder på softcore Apelviken.

Ligger på http://www.kulingvarning.nu

gurra1978 svarade 17 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • _frippe_

Medlem
    13 januari, 2007 vid 10:46

Ibland vinner man, ibland förlorar man…
    Kul att se så många på vattnet i alla fall. Jag har funderat på en utlandsresa för att få lite sjysst surf i vinter men det är nog dags att sätta sig i bilen och tuffa ner till Varberg istället om det här milda men blåsiga vädret håller i sig.

• basse

Medlem
    13 januari, 2007 vid 10:47

Hur var det annars då??
    Struntade i att stressa ner när det skall lägga sig så snabbt! Hoppas på imorgon istället.

• gurra1978

Medlem
    13 januari, 2007 vid 10:52
    Basse;359306 wrote:
    Hur var det annars då??

Det var piss, enligt mig. Dåligt drag i 4.7, inga bra vågor. Gårdagen var sååååå mycket bättre. Jag siktar också på morgondagen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Några bilder från Apelviken idag (lör).

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.