Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Några bilder från Varberg 2010-04-22

• Några bilder från Varberg 2010-04-22

Posted by gurra1978 on 22 april, 2010 at 20:34

Denna del av konfen känns rätt död så jag gör lite konstgjord andning här :smirk: Tog några bilder som kanske kan intressera någon.

Varsågoda.

uttern replied 14 years, 8 months ago 5 Members · 5 Replies
  • 5 Replies
  • sourra

Member
    22 april, 2010 at 21:56

Jag gillar att du kört igång kitefotande på allvar. Snart har du trillat dit helt =)
    Fan att man inte bor i varberg så man kan ta till vara på brisdagarna. Vi var på spotet igår men det var byigt som f-n så det var mer överlevnadssurf än det var njutbart.

• crash151

Member
    23 april, 2010 at 00:25

Kite is da shit i lite vind med fina ej sönder blåsta vågor.

• gurra1978

Member
    23 april, 2010 at 06:18

Tack. Visst blir det nog en kite i framtiden. Drar till Lejet idag och plåtar “vågkite” på förmiddagen. Kvällens 11-14 vigs åt vindsurfing 🙂

• eliasp

Member
    23 april, 2010 at 09:27

Ah nice bilder, det var en dag värdig att köra premiär!

• uttern

Member
    25 april, 2010 at 19:19

Fan va nice! 😛 kommer lur passa på er så ni kan ge mig lite tip på unhooked.

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Session Några bilder från Varberg 2010-04-22

You must be logged in to create new discussions.