Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Några kalla speedbilder från Björlanda
-
Några kalla speedbilder från Björlanda
Publicerad av Knatte på 17 februari, 2008 vid 16:02Var bara nere en kort sväng i Björlanda Kile och hittade några frysna stackare som trotsade kylan:smirk:
Speedjanne, Roger W. och Hankloose syntes speeda fram där….SpeedJanne:
Hanklosse:
Hankloose & Roger W. ggr 2
Knatte svarade 17 år, 2 månader sedan 9 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
Knatte
Gäst17 februari, 2008 vid 16:21@kinetic 445312 wrote:
Fy satan va kallt….
I alla fall om man stod på land i för lite kläder….:smile: Men de tappra verkade vara ganska obrörda
-
Han med Gaastraseglet är Roger W inte Speedsven,men tack för bilderna iallafall!
-
Nej körde 5.5 och då är Carbon Art:en lite stor.Får vänta 2-3månader till tills mina Warp 08 kommer(Givetvis säljer man sina segel den mildaste vintern i mannaminne)Fanatic 91:an är helt grym även med 5.5,går som ett strykjärn genom vattnet hur choppigt och brötig sjön är!
Är du på väg att beställa CA?
Mvh Janne
-
Fina bilder Knatte, en riktigt härlig dag inte alls kallt, nu hoppas vi på värme och vind tills nästa helg!
-
Knatte
Gäst17 februari, 2008 vid 18:56@Speedjanne 445329 wrote:
Han med Gaastraseglet är Roger W inte Speedsven,men tack för bilderna iallafall!
:blush: Jag vet att det var Roger W. Men jag tänkte på Sven och hans nya Isonic när jag skrev inlägget…
Mer behövdes tydligen inte för att det skulle bli tokigt:smile: -
Knatte
Gäst17 februari, 2008 vid 19:00@Hankloose 445345 wrote:
Fina bilder knatte!!
Du såg snabb ut idag Hankloose:smile: Vem av er 3 hade bästa speeden på GPS:en ?? Jag var ju bara där max 15 minuter innan jag frös tillräckligt mycket för att fly hemåt..
-
(Givetvis säljer man sina segel den mildaste vintern i mannaminne)
Vet vad du menar… *suck*
-
Knatte vad hade du för utrustning vid tillfället i fråga? Fina bilder, men kan du inte beskära dom lite kraftigare
-
Knatte
Gäst19 februari, 2008 vid 18:31@Spray 445763 wrote:
Knatte vad hade du för utrustning vid tillfället i fråga? Fina bilder, men kan du inte beskära dom lite kraftigare
Canon EOS 40D och ett 70-200 F4.0 L USM objektiv användes vid detta tillfälle:laugh:
Varför skulle jag beskära bilderna mera? Jag tror inte på digital beskärning! Hade jag viljat ha närmare bilder så hade jag satt på 1.4 x konvertern också..:wink: -
Knatte;445788 wrote:Canon EOS 40D och ett 70-200 F4.0 L USM objektiv användes vid detta tillfälle:laugh:
Varför skulle jag beskära bilderna mera? Jag tror inte på digital beskärning! Hade jag viljat ha närmare bilder så hade jag satt på 1.4 x konvertern också..:wink:Vilken go kamera det är du, ja köpte en sådan med!!
Logga in för att svara.