Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Några Östgötar ut imorn
-
Några Östgötar ut imorn
Publicerad av coffer på 4 januari, 2006 vid 17:57Jag e sugen på att dra nånstans tidigt.
vad gäller vid Ostlig vind i lkpg?Ligger d nån is på La Roxa?
biorno svarade 19 år, 3 månader sedan 7 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
jag kommer från norrköping straxt före lunch, tänkte dra ut efter det.
sugen på att plocka upp mig? -
Coffer wrote:D skulle kunna gå, om jag inte redan e ute o kör….
vi kan höras om det imöra!
-
vart ska man köra nånstans?
Var e d bäst med snö o funkar vid O? -
Jag, Gautman o Roffa Röj gör ett frest på Roxen men först på fredag.
-
Rille wrote:Jag, Gautman o Roffa Röj gör ett frest på Roxen men först på fredag.
Jag är på men det kommer inte att blåsa… men man får ju lite frisk luft iaf… Är det inte nån som har nåt kul som man kan göra när det inte blåser… kan vi inte åka pulka efter din hoj Rille?
-
Jag är på på fredag…Roxen, håller isen verkligen ?
Vilken åker som helst borde väl fungera fint annars tycker jag nog…Secret Cow spot är väl helt ok att utgå från eller?
/bohn
-
bohn2fly wrote:Jag är på på fredag…Roxen, håller isen verkligen ?
Vilken åker som helst borde väl fungera fint annars tycker jag nog…Secret Cow spot är väl helt ok att utgå från eller?
/bohn
Fan har du fått tillbaka din dator?? Försökte ringa förut..
-
bohn2fly wrote:Jag är på på fredag…Roxen, håller isen verkligen ?
/bohn
Haha, nja, med din vikt, tveksamt.
Vart ligger det dära cowstället?jag o baggen drar troligtvis vid 8 imorn!
-
Biorno wrote:Jag är på men det kommer inte att blåsa… men man får ju lite frisk luft iaf… Är det inte nån som har nåt kul som man kan göra när det inte blåser… kan vi inte åka pulka efter din hoj Rille?
Ser inte riktigt optimalt ut med vinden nu…faen! Hojen orkar inte dra dig Biorno, sorry. Vafan, vi kan köra ett stenhårt fyspass istället så blir vi vältränade östgöta kiters till sommaren. Vad sägs om snöfotboll eller längdskidor tvärs över Roxen o tillbaka 5-6 gånger? :rolleyes:
-
ollfa297 wrote:skider över la roxa e jag på nästa vecka! om isen håller…
Jag med, vi kör väl på natten med pannlampa !
-
Nu börjar det här balla ur. Biorno, du är bara sur för att isen inte håller för dig och att min hoj inte orkar dra dig…Du skulle heller aldrig åka ut mitt i natten på Roxen såvida det inte fanns en busslast lättklädda damer där… 😎
-
Verkar ju va exakt 0 m/s just nu. Du Coffer, vid ost är det udden som funkar men tyvärr har inte snön lagt sig ordentligt där. Bäst med snö är det vid SAAB-badet södra Ekängen, Lasse o jag var där o körde förra veckan. Funkar dessvärre ej NO till SO. Har varit bortrest i veckan, nån som varit ute o kört ?
-
JBI wrote:Verkar ju va exakt 0 m/s just nu. Du Coffer, vid ost är det udden som funkar men tyvärr har inte snön lagt sig ordentligt där. Bäst med snö är det vid SAAB-badet södra Ekängen, Lasse o jag var där o körde förra veckan. Funkar dessvärre ej NO till SO. Har varit bortrest i veckan, nån som varit ute o kört ?
Finns det fin is ute vid udden så man kan åka skridskor?
Logga in för att svara.