Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Några som var ute idag eller?
-
Några som var ute idag eller?
Publicerad av loving på 6 december, 2003 vid 15:01Var det några som var ute i tokblåsten idag eller? Det var alldeles för hårigt här för min smak
Imorgon kör vi så det ryker dock
loving svarade 21 år, 3 månader sedan 7 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
ja vi var ute en liten runda här hemma i mellbystrand…
Tok blåsa och kallt som fan men det gick…. -
Nicke nigga guess whos on his way fookin hell foll so mfaaan
-
Jepp körde i Björkäng på 10a fett jävla överriggad!
Hur var det i söder?
/M -
Svar till:
Jepp körde i Björkäng på 10a fett jävla överriggad!
Hur var det i söder?
/M[/ QUOTE ]
Det blåste, det blåste om satan
Så pass mycket att vi brydde oss inte ens om att rigga upp grejerna, hade bara slutat med att vi landat i Polen
-
skulle ut idag, riggade upp gejerna… men faen vad det blåste!! runt 16-17 i byarna. t o m för mkt för 12a x3. jävla skit. var sjukt sugen!
-
Vi fick några timmar med en 9a men det var stunder då det var på gränsen för våra kunskaper.
pendlade mellan 8 och 12 m/s i Habo. Börjar bli lite små kallt 4+ grader 9- grader Windchill
-
Var en asgo dag ända tills jag var 90 % airborn och fick släppa riggen innan jag flugit in i en udde
Bra ös
-
hehehehe…Som igår då med andra ord..Jag flög upp o ner som värsta te påsen, blåste för tok för mycket för att kunna göra något vettigt..Vi avslutade våran session med att kolla polarns kite på 15m2..Var lite väl bra om man säger så
Jag hängde runt hans hals för glatta livet och då var vi i luften o vände båda två…men roligt var detKonstigt att man aldrig blir nöjd..Antingen blåser det som en typisk sommardag 1-5 men nu när det väl blåser så är det för mycket..Måste skaffa mig ett utbud vad det gäller kites så man har för lämplig vind…En sak är säker att efter denna dagen borde man döpa om sig till ”Sir Lipton” men det finns nog ett gäng redan kanske
Logga in för att svara.