Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Naish 2002 http://www.naishjapan.com/topics/news6.html

• oscar

Medlem
    30 augusti, 2001 vid 18:58

Vad kostar den då???? Vill också ha….. och nåra nya edge och session…

• dude

Medlem
    30 augusti, 2001 vid 22:11

VAD är det för speciellt med Naish Flying Pig???

Ja man blir ju jävlit nyfiken.

-nicke

• nemo

Medlem
    31 augusti, 2001 vid 06:47

239cm lång och tanken att man gör en bräda så bra som det går, och skiter i priset. Carbonförstärkningar + trä i hela däcket +extra i fördäcket där hälarna hamnar ibland, kuddar under hälarna mm.

• nemo

Medlem
    31 augusti, 2001 vid 06:57

det är väl äckelpeckel dollarn som styr+ att de sägs vara ett par tusen dyrare en andra märken i USA. i sämsta fall 16000kr i bästa fall 14000kr. Man får nog testsegla innan… brädorna skall enligt utsago finnas på Wave classic för test.
    Ring White water och hör.
    mvh Nemo

• oscar

Medlem
    31 augusti, 2001 vid 11:16

14-16 TUSEN!!! En ny shift kostar ju bara 11 och en JP 12.5. Måste vara en helt grym bräda! Ska försöka testa den och se om den är värd det……

• falle

Medlem
    31 augusti, 2001 vid 13:46

Jag har testat det mesta av 2002 Naish windsurfingbrädor och segel.
    Dock inte The Flying Pig.
    Jag tyckte att Naish överträffat sig själv igen. Robby visade dessutom vad grejorna gick för… i en klass för sig. Det verkar som starka färger är ”inne” hos Naish igen. Allt går i cykler. Micki Schweiger (tror jag fått stavningen rätt) är killen som tillsammans med Robby har utvecklat den nya linjen.

/Henrik
    http://www.kite.nu

• anonym-anvandare

Medlem
    1 september, 2001 vid 07:33

Och är inte så dyr..ca10500;.

• anonym-anvandare

Medlem
    1 september, 2001 vid 09:47

vad blir effekten av att ha en så kort bräda då?

• nemo

Medlem
    1 september, 2001 vid 16:17

Det låter bra. Men jag fick det till 12000kr med euron 9.5, men det är ju som vilken “bättre” bräda som helst. Hoppas att priset blir mer åt det hållet i Sverige… Proof skulle kosta 14500kr på den siten…

• anonym-anvandare

Medlem
    2 september, 2001 vid 04:47

Ja man kan hoppas, jag räknade bara lite snabbt på tyska DM 4,55 men den kanske är dyrade nu !

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Naish 2002 http://www.naishjapan.com/topics/news6.html

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.