• Publicerad av faster på 1 augusti, 2007 vid 07:15

🙂 Nu har den nya Linjen med slalombrädor från Naish kommit. Finns i stlk 60.80.110.128 för min egen del blev det en SP 80 och en SP 110. Till utseendet ser dom kanon ut, har fått möjligheten att testa dom tyvärr i tveksamma vindar men första intrycket var positivt. Får återkomma med mer kommentarer när jag har testat dom i full power!
    Så här ser dom ut i alla fall.

surfan svarade 17 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • getwet

Medlem
    1 augusti, 2007 vid 21:52

@faster 401800 wrote:

🙂 Nu har den nya Linjen med slalombrädor från Naish kommit. Finns i stlk 60.80.110.128 för min egen del blev det en SP 80 och en SP 110. Till utseendet ser dom kanon ut, har fått möjligheten att testa dom tyvärr i tveksamma vindar men första intrycket var positivt. Får återkomma med mer kommentarer när jag har testat dom i full power!
    Så här ser dom ut i alla fall.

Så här ser dom ut, moster är inte så snabb på det här med datorer…..

• surfan

Medlem
    1 augusti, 2007 vid 22:30

tur att du finns getwet!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.