Taggad: ,

  • neven

    Medlem
    3 juli, 2009 vid 08:35

    Momentum ser fin ut på undersidan. Hoppas den har rocker!

    Bomen ser typ samma ut som årets eller finns det skillnader?

  • sourra

    Medlem
    3 juli, 2009 vid 08:55

    Bommen har typ lite andra floaters och en stropp med en ring i längst ut på trimlinan men i övrigt tror jag det är samma goa bom.

  • jonaish

    Medlem
    3 juli, 2009 vid 10:41
    mjersen;556766 wrote:
    ser fett najs ut!

    Nais(h)

    Dax å fråga om skotten kan sponsra med riktiga saker?

  • skotten

    Medlem
    3 juli, 2009 vid 10:42

    I am actually pretty stoked to see that they are not doing the same as everyone else.. sure its a gamble, but, no pain, no gain right?

  • skanepaul

    Medlem
    3 juli, 2009 vid 12:24
    Neven;556769 wrote:
    Momentum ser fin ut på undersidan. Hoppas den har rocker!

    Bomen ser typ samma ut som årets eller finns det skillnader?

    Hoppas jag med!

    Det är nog därför den är framtagen, för att ha mer rocker än Thornen plus lite annan outline, mer åt wake hållet, får se när exakta specs kommer.

  • skotten

    Medlem
    3 juli, 2009 vid 12:27

    whatever helps Kevin beat that english swine is good by me… not that I am bitter… or want to punch him in the face everytime he starts speaking….

  • sourra

    Medlem
    3 juli, 2009 vid 13:37

    I doubt Kevin will ride anything but the Thorn. But that’s just my guess.

  • pepa

    Medlem
    3 juli, 2009 vid 16:15

    Momentumen ska tydligen inte ha nån direkt rocker att tala om, och då menar jag 5cm+. Alltså möter den det krav som de flesta kajtare har ang rocker. Dock får väl du och jag titta åt ett annat håll Neven 🙂 Ser mycket fint ut annars tycker jag!

    Edit: Tänkte vara jättejätterolig och skriva nåt om Cabrinha, men kom på att det är Johan jag har att göra med.

  • sourra

    Medlem
    3 juli, 2009 vid 16:34

    Vet hut pajk! Men menade du [ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?p=556796#post556796″]ninja[/ame] eller ninja?

  • sourra

    Medlem
    3 juli, 2009 vid 16:46

    Den ser C-igare ut än årets.
    Surf-Center-Arte-Vida-Tarifa-Kitesurf-Naish-2010-6.jpg

  • jonaish

    Medlem
    3 juli, 2009 vid 17:06
    sourra;556847 wrote:
    Den ser C-igare ut än årets.
    Surf-Center-Arte-Vida-Tarifa-Kitesurf-Naish-2010-6.jpg

    skönt att ögonen är hela?

  • skanepaul

    Medlem
    3 juli, 2009 vid 22:33
    Pepä;556844 wrote:
    Momentumen ska tydligen inte ha nån direkt rocker att tala om, och då menar jag 5cm+. Alltså möter den det krav som de flesta kajtare har ang rocker. Dock får väl du och jag titta åt ett annat håll Neven 🙂 Ser mycket fint ut annars tycker jag!

    Edit: Tänkte vara jättejätterolig och skriva nåt om Cabrinha, men kom på att det är Johan jag har att göra med.

    Var fick du reda på det?

  • sourra

    Medlem
    3 juli, 2009 vid 23:10

    Den kommer knappast vara bananformad som de mest dedikerade wakestylebrädorna men den kommer ha mer rocker än Thorn-brädorna fick inför 2009 och det var ju mer än de haft hittills. Att släppa en bräda för att tillfredsställa det 30-tal (eller nåt i den stilen) åkare på Kitescoop som faktiskt kör wakestylebrädorna som de är tänkta att köras och inte bara sitter och dissar saker kanske det inte är nån ekonomi i. Det ska bli spännande att se hur brädan kommer vara när den trillar in inför 2010.

  • pepa

    Medlem
    3 juli, 2009 vid 23:11

    Lite egna observationer. I foton jag sett från den köras har den sett väldigt platt ut, och med naish rockerhistoria är det väl ingen högoddsare ätt det är så. Sen är det ett par kommentarer hit och dit på forum som stärkt min tes, men märk väl att det bara är just det, en tes.

  • pepa

    Medlem
    3 juli, 2009 vid 23:13

    Word Johan. Det är ju väldigt få som vill ha en “äkta” wakestylebräda.

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.