Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Naish Cult 12 eller 13,5?

• sourra

Medlem
    7 juli, 2010 vid 20:12

Alltså skillnad mellan 14 och 12 är inte så stor som man kan tro eftersom att tolvan är snabbare. Jag skulle tro att det handlar om någon enstaka m/s. De få dagar som du missar om du väljer 12 istället för 14 kan du kompensera för med en hemmahyvlad skimboard eller liknande. Själv åker jag för det mesta bara på prognoser som visar 8-11 eller mer och där kan du garanterat köra med tolvan. Den storlek som jag kört överlägset mest med under alla år har varit 10.5 eller 9 beroende vad jag har haft för uppsättning det året.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Naish Cult 12 eller 13,5?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.