Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Naish Sigma Alliance 2008 säljer billigt!~

• kamikazekiteren

Medlem
    21 maj, 2009 vid 16:30

bomp” Riktig billig????

• gh0st

Medlem
    21 maj, 2009 vid 17:11

Ja. men efter imorgon förblir den inte ouppackad om ingen köper den tills dess! =)

• bizonoxe

Medlem
    23 augusti, 2009 vid 10:15

Vad var det du tog för denna? Vill bara ha en jämförelse!

• chrilleg66

Medlem
    23 augusti, 2009 vid 16:01

Jag kommer inte pruta;)

• bizonoxe

Medlem
    23 augusti, 2009 vid 18:53

naww, I think i can change that mind of urs :), nah kidding behöver en jämförelse bara 😉

• skanepaul

Medlem
    23 augusti, 2009 vid 20:04

Hur är Alliancen som kite egentligen??

Vissa säger skit, vissa säger grymt underskattad??

• sourra

Medlem
    23 augusti, 2009 vid 20:08

Som en torch fast lite mildare och mer förlåtande. Som jag förstod det slutade den säljas för att de misslyckades med att positionera den på marknaden, inte för att den var dålig.

• chrilleg66

Medlem
    24 augusti, 2009 vid 15:06

den e nice:)
    men eftersom jag kör cult som större storlek vill jag ha en cult som liten storlek med. skulle ha lyssnat på dig sourra på en gång förra hösten.
    Men man kanske lär sig nångång..

• sourra

Medlem
    24 augusti, 2009 vid 15:10

Man lär så länge man lever =)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA