Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Naish .. struttar.. problem!

• thomas-stenqvist

Medlem
    16 april, 2012 vid 12:24

Jag hade en drake som en lina gick av på, kiteloopade hela vägen in till stranden.
    En annan drake lossnade slangen mellan strut och leading edge varje gång jag krachade den i vattnet hårt, surt att simma.

Var detta Naish? – nej det var två andra märken.

Men att klaga på märken i stor tycker jag är fel, finns det brister på en model kan man har sprid det. jag hade bekymmer med stötdämparna på min volvo V40 -01
    -vanligt sa man på verkstaden.
    Betyder inte att V40 -09 har samma fel.

Bra dock att kollar sin drake då och då, speciellt när dom har blivit ett par år.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Kitesurfing 4 dummies Naish .. struttar.. problem!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.