Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Naish Torch 2006

• patrikol

Medlem
    16 juli, 2005 vid 21:22

Kul att se! smile.gif
    Ingen mera info om kiten?

• jezaja

Medlem
    16 juli, 2005 vid 21:46

Såg att fahlen körde med någon ny Naish i dag i apelviken, liknar den på sidan iaf..

Hade fullt upp att hålla koll på vågorna så jag hann inte kolla så mkt och han va borta igen när jag kom iland smile.gif

Kanske bara såg i syne med allt saltvatten i ögonen dessutom smile.gif

• patrikol

Medlem
    16 juli, 2005 vid 22:07

Får väl slå han en signal och få lite info om dom kommande produkterna! Fan då är det snart dags att byta kites igen! tongue.gif

• pepa

Medlem
    17 juli, 2005 vid 17:18

Henke Ericsson (Kronprins till Martin ”Wainman” Ekström) Har kört på den rätt mycket. Han säger att den e go, men vad som är ännu fetare är färgerna, brunt och guld…

Pepe

• eddie

Medlem
    17 juli, 2005 vid 17:21

En brun kite… Det vore as-schysst!
    Serious!
    Trots att det är en Naish

• patrikol

Medlem
    17 juli, 2005 vid 20:07

Trots att det är Naish!
    Naish är grymt bra grejor och det är därför som somliga bara måste snacka skit om det hela tiden ungefär som med andra stora varumärken.
    Det finns alltid gnällerövar som klaga på allt bli inte en av dom!
    Hur många Naish kites har du ägt! Nej nu är du ute och turnerar!
    Här kan du få höra vad en som provat kiten tycker om den eller fråga Stellan vad han tycker!
    http://www.kiteforum.com/phpbb/viewtopic.php?t=2317283

• dmp

Medlem
    17 juli, 2005 vid 20:28

haha kännsligt värre som vanligt när det talas om ”the precious”….

• rambo_johnson

Medlem
    17 juli, 2005 vid 20:43

Svar till:

Trots att det är Naish!
    Naish är grymt bra grejor

[/ QUOTE ]

app app app, Torch 05 suger ju utav bara helvete

• eddie

Medlem
    17 juli, 2005 vid 20:45

Svar till:

Trots att det är Naish!
    Naish är grymt bra grejor och det är därför som somliga bara måste snacka skit om det hela tiden ungefär som med andra stora varumärken.
    Det finns alltid gnällerövar som klaga på allt bli inte en av dom!
    Hur många Naish kites har du ägt! Nej nu är du ute och turnerar!
    Här kan du få höra vad en som provat kiten tycker om den eller fråga Stellan vad han tycker!
    http://www.kiteforum.com/phpbb/viewtopic.php?t=2317283

[/ QUOTE ]

Lugna dig för faen… Det är ju inte din morsa jag klagar på. Jag tar mig friheten att ha förutfattade meningar om en jävla massa grejor. Det är lite av mitt Trade Mark faktiskt.
    Sedan är ju inte allt man säger i livet helt sant – utom på Steffo då.
    Därför ogillar jag:
    Naish – De har en ful logga, ser lite rickiga och skrynkliga ut, å så känns det bra att kicka på Stellans grejor.

Cabrinha – Dyra prylar som läcker luft, jävligt trött på att stödpumpa efter varje sessions. Fortfarande irriterad på min BT17 som ofta skrämde livet av mig. Älskade 12:an å andra sidan…. nian med kanske.

EH – Förbannat fula Kitebagar och taskig grafisk design.

Finns en hel massa andra märken som jag heller aldrig har provat och som också suger… än så länge.

Annat är det med North. Det är grejor för grabbar med choklad i. De håller dig i handen när det behövs…
    (å jag är inte ens sponsrad)
    Speciellt nu sedan jag lyckats skruva bort minifastaloopen som alltid hakade i när den inte skulle.

Nu skall jag natta mina kites.

grin.gif

• patrikol

Medlem
    17 juli, 2005 vid 20:49

Klart att du skall få vara en pessimistisk gnälleröv om du vill det.
    Hade bara fel uppfattning om dig.
    Sorry

• patrikol

Medlem
    17 juli, 2005 vid 20:50

Eftersom de mesta är skitsnack och inget annat så blir det lite tröttsamt.
    Konstruktiv kritik är en sak men att säga att allt ifrån den eller den tillvekaren är skit speciellt när det inte alls stämmer gör ju bara att man verkar korkad!
    Att sen Rambo tycker att allt som inte är EH är skit är ju inte så konstigt!

• eddie

Medlem
    17 juli, 2005 vid 21:31

Ge dig nu. Jag begriper väl att det inte är något fel på Naish… men du ehöver väl inte ta det så personligt?
    Jag förutsätter att Rambo pushar för EH – han säljer ju dem.
    Du pushar för Naish… för att du har spons?
    Eller är du fullständigt objektiv?
    Äsch skitsamma… men coola ner lite.
    wink.gif

• luuddee

Medlem
    17 juli, 2005 vid 21:37

för bövelen patrik torch 05 e ju kass det e bara o inse hoppas 06 e bättre iaf. raven var de ju inget att klaga på.. men dom lyckades ju iten helelr med v4 drakarna kanske inte är speciellt rba på mid ar kanske kanske. . får väl se vad som hönbder nu

• patrikol

Medlem
    17 juli, 2005 vid 22:01

Torchen var felriggad ifrån fabriken i början vilket förmodligen gjort att en del provat kiten innan den blivit korrigerad kosnadsfritt av Naish.
    Efter korrigeringen är det många som tycker att det är den bästa wakestyle kite som finns stabil och otroligt snabb vid kiteloops.
    Betydligt fler än dom få som klagat på kiten här på Steffo går bra att läsa en test här direkt i denna länk.

V4 kitesn var inte bra. UDS var inte populära. Brädorna har inte varit bra förräns nya Thorn kom.
    ARX var är riktigt dåliga.
    Det har jag alltid vetat och aldrig sagt något annat i heller.
    Men att lyssna till direkta osanningar som bara är rent nonsens är inte min grej.
    Jag får handla lite billigare kites det är det hela inget annat.
    Jag ha gillat och pratat väl om Naish långt innan jag fick lite spons.
    Jag tjänar inte en krona på att tala för Naish.
    Jag är alltid opartisk i den mån det är möjligt.
    Jag har tyvärr alldeles för lite tid över just nu för att utveckla mig inom kite så därför uttalar jag mig aldrig om något avancerat utan bara basic stuff!
    Allt som är lite mer avancerat frågar jag dom bästa kiteåkarna i sverige om (Obs dom som är dom bästa inte dom som tror att dom är det!)
    Jag skulle aldrig förnedra mig som tales man för ett kitemärke genom att smutskasta andra märken det är otroligt dålig reklam för den egna produkten!
    Rent ut sagt korkat folk är inte dumma i huvudet dom ser igenom det direkt.

• mrmille

Medlem
    17 juli, 2005 vid 22:29

Hehe, fan va rätt patrik

Vissa fattar inte vad varumärkesvård är, rätt fint för oss andra. Så det tackar vi för!

Kram

Sida 1 av 8

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Naish Torch 2006

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.