Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Naish Torch 2006
-
varsågod!
Nån som kan förklara lite mer ingående vad en föijl är? -
Den ser riktigt cool ut. Kommer hem i sommar, kan man testa den då? Falle? Micke?
-
Ja 06:orna borde ju ha bra utveckling och de är säkert grymma! Naish X3:or var riktigt dåliga, men det var ju snart 3 år sedan också.
-
Svar till:
Jag skulle aldrig förnedra mig som tales man för ett kitemärke genom att smutskasta andra märken det är otroligt dålig reklam för den egna produkten!
Rent ut sagt korkat folk är inte dumma i huvudet dom ser igenom det direkt.[/ QUOTE ]
haha, kanske därför jag inte säljer en enda EH kite
-
Svar till:
Ja 06:orna borde ju ha bra utveckling och de är säkert grymma! Naish X3:or var riktigt dåliga, men det var ju snart 3 år sedan också.
[/ QUOTE ]
aapppp appppa papphar du testat Torch 05? det är en RIKTIGT KASS KITE, jag hoppas o hopaps att naish har dratt öronen åt sig och förbättrat den
-
Nu får du fan i mig ge dig!
Du har snackat skit om dina konkurenter för att sälja mera kites för egen vinning!
Kört med smygreklam som in i hel..
Sen har du mage att håna dom också.
Hur jävla korkad får man vara?
Hugga av sig den hand som försörjer en? -
Har bara kört en Aero från 02 och den gillade jag stark
Men X3:an gillade jag inte alls. 02:an var det riktigt bra häng i. Lite konstigt för den var ju från 02.
-
Aero2 gilla jag mä ända tills den blev sned, X2an var fan rätt go mä, X3 10 var okej fast de andra x3 var sådär. sen gick det utför tyvärr
-
”aapppp appppa papp”
Dom flesta duktiga kiteare som jag hört med gillar den skarpt!
Om man nu vill ha en wakestyle kite.
Förutom du då förståss! -
Svar till:
Nu får du fan i mig ge dig!
Du har snackat skit om dina konkurenter för att sälja mera kites för egen vinning!
Kört med smygreklam som in i hel..
Sen har du mage att håna dom också.
Hur jävla korkad får man vara?
Hugga av sig den hand som försörjer en?[/ QUOTE ]
Bara lugn, nåda stöten kommer till nästa säsong, EH Club…
-
Ah ja hade ingen X2:a ja menade Aeron från 02
Den var go men den läkte lite luft och var så gammal så ja sålde den. Men man hade riktigt kul med den
-
Svar till:
EH Club…
[/ QUOTE ] Sandwich, din termos i gryningen
-
Ja ja det må så vara men då är du förmodligen inte kvar på Steffo som du håller på så då får du ju sköta marknadsföringen någon annanstans!
Har försökt in i det sista att rädda kvar dig här men det är över mitt huvud nu så du blir inte långvarig här tyvärr!
Synd att du inte fattade!
Bara att beklaga.
Logga in för att svara.